Skitsamma vad det är på deluxegrejen, jag har redan förhandsbokat den på bengans ändå. Något utöver det vanliga lär det i alla fall vara. Jag har aldrig blivit besviken tidigare så jag har svårt att tro att jag kommer bli det nu.
Skitsamma vad det är på deluxegrejen, jag har redan förhandsbokat den på bengans ändå. Något utöver det vanliga lär det i alla fall vara. Jag har aldrig blivit besviken tidigare så jag har svårt att tro att jag kommer bli det nu.
Exakt. Därav förvirringen och möjligtvis besvikelsen (beroende på var man läst) om nu Ginza slarvat i all hast.
Jag antar att Megastore har info, eftersom de specifikt anger cd, lp och usb. Stämmer det så räcker det nog med standardutgåvan (149 kr) för min del, möjligtvis att jag köper till en vinyl också (brukar väl ligga på under 200 spänn). Men ca 500 kr dyrare än vanliga cd-utgåvan (och om det inte är 4 cd i boxen) så får det nog vara. Så kåt är jag nog inte på vinyl och usb.
Man får väl helt enkelt invänta ytterligare och mer konkret info via kent.nu innan man i så fall drar iväg en förhandsbokning.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Vad awesome det skulle va om man fick "Röd" på mp3 format i den däringa USB'n så slipper man ladda ned den sen.
Vinylutgåva..
Kommer det ens släppas någon vinyl utöver dessa troliga 10"-skivor som vi hört om?
Vore intressant att veta, eftersom jag tänker köpa den i sådant fall.
Inte för att jag inte kommer köpa det andra också.![]()
En fråga. Är 10" vinyl mindre till storleken än "vanliga" vinylskivor?
Jag är alldeles för nyfiken på USB'n för att låta bli att förhandsboka deluxe-versionen.. Känns verkligen som om det kommer vara nåt extra! Visserligen har jag ingen vinyl-spelare .___. Men det har inte hindrat mig förr, hah.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Sådär ja, nu var det beställt!
Deluxe verisionen verkar vara rätt saftig.
Hmm.. tror jag oxå väntar till dom släppt lite mer officiell info om detta innan jag lägger ut 700 bagis. Om dom nu gör det? Men det måste dom väl.. Måste ju ha råd o köpa biljett till vårturnen oxåMen jag hoppas att deluxe-versionen har typ demos eller alternativa tagningar/akustiska versioner av låtarna. Eller dvd av nåt slag.
Och du log genom fräknarna
Med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Funderar på att bara köpa den vanliga utgåvan till att börja med, även om jag naturligtvis även vill ha deluxe-utgåvan när den går att få tag på till ett lite lägre pris kanske...
Köper nog deluxeutgåvan och sen avvaktar med den vanliga till signering och så. Kanske? Vill ju gärna ha båda men inte behöva köpa dubbelt haha![]()
When you can live forever, what do you live for?