Kent+Support står det på min biljett så man får väl anta att det kommer vara förband. Vad hoppas ni på?
Kent+Support står det på min biljett så man får väl anta att det kommer vara förband. Vad hoppas ni på?
Spöklikt vit
i solskens dis
Markus Krunegård skulle vara jävligt kul. Snnars skulle Familjen vara bra.
Hur kan du vara så säker på ditt svar
Jag tror det blir han den där Erik Hassle. Alla verkar ju älska honom. :P
Isola (subst.) lite grymmare, lite bättre
familjen vore ju skitkul för dom tyckte jag verkligen om!
fast jag tror nog inte dom tar samma igen.. har ingen bra gissning heller :P
Snälla, inte Hassle?
Förresten skulle ju Familjen passa, dels för att han är mer i linje med kents musik och dels för att han medverkar på nya albumet så med lite tur får man se honom på scen med kent sen också.
Anna Ternheim hadde vært bra.
Krunegård! Han var grym i Norrköping förra sommaren
Varför inte Punks Jump Up (vilka nu det är)?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Punks jump up låter bra
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Mycket intressant, tror dock inte på krunegård, han är lite för stor för att stå som support.
Olle Ljungström vore ju sjukt bra![]()
röd.
Känns inte kul om de tar nåt de redan har haft.
Billy the vision eller Moto boy säger jag![]()
When you can live forever, what do you live for?
Moto Boy skulle jag tycka vore underbartFast det käns inte som om hans musik riktigt går i linje med Kents.. men det kanske inte är nödvändigt, iofs.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Olle Ljungström ja som någon annan här sa. för att bryta det elektroniska soundet lite.
sen älskar ju alla, eller har åtminstone respekt för en man som honom.. till skillnad från, låt säga idol-ola (eller Ola som han säger att hans artistnamn är numera)
eller kanske Adam Heldring. han skulle ju säkert bli väldigt glad i sådana fall. rätt bra musik gör han också.
men ett band (artist) som jag jättegärna skulle vilja ha som förband skulle vara Loney, dear. bra musik som skulle fungera bra som uppvärmning till ett hårt kent.