är det värt att stanna kvar i örebro över natten efter konserten? min fundering är alltså om man kan ha en rolig utekväll i örebro en tisdag... någon som vet?
är det värt att stanna kvar i örebro över natten efter konserten? min fundering är alltså om man kan ha en rolig utekväll i örebro en tisdag... någon som vet?
Jag ska dit![]()
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
hotell bokat. då blir det kalas i örebro efteråt![]()
Jag har biljett till Örebro! Är det någon som redan hittat ett prisvärt hotell tar jag gärna emot tips om det!![]()
vi har bokat http://www.plazahotel.se/ , 695 spänn för ett dubbelrum. tror inte det finns så mycket billigare! verkar ligga hyfsat centralt i alla fall...
Det blev Kent-abstinens ganska så snabbt efter lördagens Annexetbesök! Örebro bokat och klart! Tänk om man kunde få sig till livs både "Sjukhus" och "Kevlarsjäl" då vore lyckan total...annars är ju "På drift?" och "Mannen i den vita hatten" värda biljettpengarna...Ska passa på att riktigt njuta då när de röda fåglarna singlar ner från skyn och (förhoppningsvis) Sami och Martin balanserar högt i det blå!
Believe, and you will find your way...
Imorgon ska jag komma ihåg att hämta ut biljetten! Då blir det Örebro-besök : )
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Vilja nån ha min biljett? Jag kan dessvärre inte kommer till Örebro, men köpt biljetten... :-\
--------------------------------------------------------------------------------------------
History knows no conjunctive!
Alltså, det där stället där dom ska spela.
Är det stort?
Isola (subst.) lite grymmare, lite bättre
Jag ska ditvar där förra gången dem spelade i örebro också, otroligt bra