Är det någon som vet om det finns läktare/balkong? I Annexet stod jag på tredje raden och svettades med kidsen, det skulle vara fint att se showen från ovan. På håll ser man ju även vad som visas på skärmen.
Believe, and you will find your way...
är det någon som vill köpa en ståplats biljett 30/3 för 250 kr?
måste sälja den då jag inte har ngn möjlighet att gå på konserten![]()
Jag kommer![]()
Hihi min första konsert med Kent..Lycka.
Jesus died and God's gone missing.
Jag åker också på den här. Sista chansen innan sommaren, kan man inte missa! synd att man har ett arbete att passa upp på, annars hade jag nog åkt på fler.
Jag köpte en biljett i förrgår, kunde inte låta bli när det är så pass nära.Jag kommer att gå ensam den här gången, men det gör inte så mycket.
![]()
Jag vill hemskt gärna se kent igen på den här turneen, o turenavslutningar bruakr ju vara extra fina. Problemt till att jag ännu int ebokat är att det är på en tisdag, det kostar mycket pengar, biljett plus resa, att jag nog inte skulel hitta någon som skulel vilaj förlja me dutna få gå själv, och att de tkan bli knepigt att hitta hemresa på antten efter konserten eftersom ajg inte vill bo över, för det är alldes för dyrt för mig. Men om jag nu kan få köpa biljett för 250 så spar jag ju in på biljettpriset. Ska kolla upp vad resan kan kosta, o återkomemr om jag hittar någon billig resa.
Ingen som ska åka dit från Linköping eller Norrköping i bil som jag akn få åka med?
"'I am not worried, Harry,' said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. ' I am with you.'"
Ibland, men inte alltid.
Senaste svenska turnéavslutet (sommaren 2008) bjöd inte på något extra sett till låtlistan eller liknande. Förutom det där lilla extra att Kent kortade just den låtlistan. Den där allra sista Sverigespelningen sommaren 2008 (uppehållet varade fram till februari 2010) bjöd Kent på 19 låtar istället för 20-21 som tidigare konserter (Kents egna konserter, festivaler ej inräknade) den turnén. Det var väl det mest anmärkningsvärda den gången.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag ska dit
Jag hoppas på att få höra VinterNoll2 och Kevlarsjäl, då skulle jag bli sjukt glad.![]()
precis, spelningen i lejongropen (norrköping 1/8 2008) blev överraskande enbart pga att låtlistan kortades ner. vilket var jättetråkigt.
och konserten "klarades av" på rekordtid eftersom det var näst intill noll mellansnack. tror att jockes röst var aningen sliten efter så pass långt turnerande.
kent har en extremt hög lägstanivå så konserten var ju inte dålig, men av de kentkonserter jag varit på så hör denna spelning till en av de "sämre" (om man nu kan uttrycka sig så).
"efterfesten" däremot var himmelsk!!
men jag hoppas att turneavslutningen i örebro blir magisk. hittills denna turné har jag blivit väldigt imponerad. och jag hoppas att rösten och spelglädjen håller i sig.
har nog aldrig hört jocke sjunga så bra som nu och de är verkligen samspelta och verkar ha superkul på scen. nästan så man tror att de har lika kul som oss i publiken!
längtar ihjäl mig!!! bara en vecka kvar nu...
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Jag var på förra turnéavslutningen då det var ju i Finland på Ankkarock 2/8/2008 och jag tycker det var fint, fast en kort låtlista då det var en festival. Men då sa Jocke något i stil med att det var fint att börja och avsluta TTS-turnén i Finland.En av de bästa Kent-spelningarna jag varit på. De verkade så glada och avslappnade.
Slog mig också att jag är en av de sista personerna som hört 747 live!
Men klart det blir fint då det är turnéavslutning, fast de fortsätter ju turnera snart, i sommar, så kanske inte blir någon jättespeciell konsert.