Sidan 5 av 12 FörstaFörsta 123456789101112 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 166

Ämne: Örebro 30/3

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Sedan har jag nog läst någonstans, någon gång, att det där med turnépremiärer och turnéavslut inte hör till favoritsysselsättningarna heller.
    hehe, okej. vilken tur då att jag prickade in både premiären och avslutningen på den här turnén...
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Jag var på förra turnéavslutningen då det var ju i Finland på Ankkarock 2/8/2008 och jag tycker det var fint, fast en kort låtlista då det var en festival. Men då sa Jocke något i stil med att det var fint att börja och avsluta TTS-turnén i Finland. En av de bästa Kent-spelningarna jag varit på. De verkade så glada och avslappnade.
    Slog mig också att jag är en av de sista personerna som hört 747 live!

Men klart det blir fint då det är turnéavslutning, fast de fortsätter ju turnera snart, i sommar, så kanske inte blir någon jättespeciell konsert.
    apropå detta, vad är grejen med att lägga turnéavslutningen utomlands? i sommar blir den ju på nån random dansk festival, förstår inte riktigt meningen med det. skulle det inte vara roligare att ha en fet turnéavslutning i sverige? fast de kanske tycker det skulle bli för hypat då, liksom. lite ot men ändå.

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    apropå detta, vad är grejen med att lägga turnéavslutningen utomlands? i sommar blir den ju på nån random dansk festival, förstår inte riktigt meningen med det. skulle det inte vara roligare att ha en fet turnéavslutning i sverige? fast de kanske tycker det skulle bli för hypat då, liksom. lite ot men ändå.
    Skulle säkert vara roligt för svenskar.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Som dessutom är svajndyr och ligger bortåt helvete :/
    inget.

Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

är det bara ståplatser på arenan? jag, bcq o min kvinna hade tänkt att beställa biljetter nu.
    är det nån som vet nåt om arenan?
    .
    .

just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Standard

De kanske sparar den feta turnéavslutningen i Sverige tills en höstturné? (önsketänk).
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    De kanske sparar den feta turnéavslutningen i Sverige tills en höstturné? (önsketänk).
    Ja, hoppas så!
    inget.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Visa inlägg
    är det bara ståplatser på arenan? jag, bcq o min kvinna hade tänkt att beställa biljetter nu.
    är det nån som vet nåt om arenan?
    Ja, det är bara ståplatser. Arenan ser ungefär ut som Annexet, men tar in något mer tror jag.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Har inte ni i Sverige haft tillräckligt många turnéavslutningar, har de flesta varit utomlands eller?

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

men haha kent är ett svenskt band? med flest svenska fans....? inte så konstigt om de tänker på vad som är kul för svenskar, eller? kul om de ba ok måste tänka på våra fans i belgien! vi lägger turnéavslutningen där!
    det är säkert bra drag när det är en konsert i helsingfors men hur mycket röj kan det bli på en festival i en liten dansk stad som ingen nånsin hört talas om?

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Som dessutom är svajndyr och ligger bortåt helvete :/
    mm, så jobbigt ju : (

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

men haha kent är ett svenskt band? med flest svenska fans....? inte så konstigt om de tänker på vad som är kul för svenskar, eller? kul om de ba ok måste tänka på våra fans i belgien! vi lägger turnéavslutningen där!
    det är säkert bra drag när det är en konsert i helsingfors men hur mycket röj kan det bli på en festival i en liten dansk stad som ingen nånsin hört talas om?
    Ja, men de behöver ju inte ha varje turnéavslutning i Sverige? Okej kanske flest fans i Sverige, men de turnérar ändå i hela Skandinavien och har många fans utanför Sverige som också vill se dom. Säkert några i den där lilla danska staden också. Kul för dom.

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

mm, så jobbigt ju : (
    Typ 650 danska som jag fattar det? Blir ju tusen svenska typ. Fattar dessutom inte hur man ska ta sig dit ändå.
    inget.

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Typ 650 danska som jag fattar det? Blir ju tusen svenska typ. Fattar dessutom inte hur man ska ta sig dit ändå.
    helt galet : < kanske får inse att det inte går att ta sig dit, helt enkelt

Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

men om vi börjar gå typ nu så lär vi vara framme i tid!
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.

Sidan 5 av 12 FörstaFörsta 123456789101112 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •