Verkar som du missförstått lite här.
De har inte alls begravt den. Bara "avslutat det sista av vintern" eller hur nu jocke uttryckte sig. Och innan det pratade han om hur skönt det var att snön försvunnit över helgen när de var i Norge.
Annars: jävligt bra spelning med bra låtar. Hade gärna sett de bytt ut OWC mot Svarta linjer och Kärleken väntar mot Chans men man kan ju inte få allt.
Bandet var pepp, likaså publiken. Vilket skapade bra stämning. Och vilken fest det blev. Det var skönt när hela arenan skakade till av basgångarna i Töntarna.
Oförglömligt. Och inte alls likt albumen som de påstod i media...
Det var så jävla grymt![]()
VinterNoll2 var grym och Kevlarsjäl.. Förstår knappt att jag fick höra dem live.
Bandet lika snyggt som alltid. *dregel*
Det var verkligen underbart.
Jesus died and God's gone missing.
Fick höra följande historia idag: En tjej fick helt plötsligt följa med sin kompis till Örebro för hon hade en biljett över. Hon var väl inte så pepp eftersom hon har gått på "kent-myten" (ett band som spelar deppiga låtar). Gissa om hon blev nöjd med konserten när hon höll på att blåsa bort när Töntarna brassade igång!!! Samt att det var sån glad stämning! Ja, det är Kent, det!
Believe, and you will find your way...
Tycker ändå det är lite roligt att han anser live-versionen utav "Dom andra" för lik album-versionen. Och att de inte gör någonting unikt för live-upplevelsen, ungefär som det inte skulle räcka med extraverserna på både "Taxmannen" och MIDVH? Och att han gör små subtila omskrivningar i "Kevlarsjäl"? Och så vidare.
när nån skrek det så höll han ju typ på med nån vattenflaska och sen när han titta upp så peka han på mig o ba nej det gör du inte...haha jag bara ....eh....JAG sa inget... och såg ut som ett frågetecken, då titta han bort jättefort... falska anklagningar jocke tssss
det va ju nån bakom mig som skrek tror jag.
nonoBIGnono haha men jag fick uppmärksamhet av jocke i alla fall trots att jag inte skrek höhö
haha nej jag fatta inte att det va du, fatta idag när jag vänförfråga aino och det stog på fb att hon hade ett förhållande med nån svante.. då börja jag ana att det va du och nu fick jag det bekräftat.
Jag presenterade mig! Bäst att ta det säkra före det osäkra, hehe.
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.
jocke gav mig värsta arga blicken, fattar inte vad den där killen vill ibland alltså? jag var inte ens lam då. ge dig jocke, man blir ju rädd! : (
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
alltså jag misstänkte att du va nån på forumet, men visste inte vem. men nu vet jagtjatja
ja alltså helt ärligt så kände jag ju inte igen dig heller än för du sa vem du va hehejag tycker det är pinsamt att folk känner igen mig när jag köar...för jag är så ful då ju, osminkad, konstiga kläder (läs så varma kläder som möjligt)...höhö
tyckte lite synd om killen som kom in på scenen med två handdukar och såg helt förvirrad ut!
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.