Sidan 10 av 12 FörstaFörsta 123456789101112 SistaSista
Resultat 136 till 150 av 166

Ämne: Örebro 30/3

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Att det är 1 april idag? Kan inte tänka mig något annat svar på den frågan.
    tack!!! fan, höll på att dö.
    jag lever fortfarande i min kentbubbla så jag vet knappt ens vad det är för dag idag...
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mad04 Visa inlägg
    Är SÅÅÅÅÅ galet nöjd och glad över att jag gick på den här konserten... Däremot är jag SÅÅÅ galet ledsen över att de begraver VinterNoll2... Är det ingen som håller med????
    Verkar som du missförstått lite här.
    De har inte alls begravt den. Bara "avslutat det sista av vintern" eller hur nu jocke uttryckte sig. Och innan det pratade han om hur skönt det var att snön försvunnit över helgen när de var i Norge.

Annars: jävligt bra spelning med bra låtar. Hade gärna sett de bytt ut OWC mot Svarta linjer och Kärleken väntar mot Chans men man kan ju inte få allt.
    Bandet var pepp, likaså publiken. Vilket skapade bra stämning. Och vilken fest det blev. Det var skönt när hela arenan skakade till av basgångarna i Töntarna.
    Oförglömligt. Och inte alls likt albumen som de påstod i media...

Medlem DinVänPessimistens avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Det var så jävla grymt
    VinterNoll2 var grym och Kevlarsjäl.. Förstår knappt att jag fick höra dem live.
    Bandet lika snyggt som alltid. *dregel*
    Det var verkligen underbart.
    Jesus died and God's gone missing.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Och inte alls likt albumen som de påstod i media...
    Han som recenserade har aldrig gett goda omdömen till vare sig någon kentkonsert eller något album, så det var ganska väntat att konserten inte skulle få mer än en tvåa.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004

Standard

Fick höra följande historia idag: En tjej fick helt plötsligt följa med sin kompis till Örebro för hon hade en biljett över. Hon var väl inte så pepp eftersom hon har gått på "kent-myten" (ett band som spelar deppiga låtar). Gissa om hon blev nöjd med konserten när hon höll på att blåsa bort när Töntarna brassade igång!!! Samt att det var sån glad stämning! Ja, det är Kent, det!
    Believe, and you will find your way...

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Han som recenserade har aldrig gett goda omdömen till vare sig någon kentkonsert eller något album, så det var ganska väntat att konserten inte skulle få mer än en tvåa.
    Tycker ändå det är lite roligt att han anser live-versionen utav "Dom andra" för lik album-versionen. Och att de inte gör någonting unikt för live-upplevelsen, ungefär som det inte skulle räcka med extraverserna på både "Taxmannen" och MIDVH? Och att han gör små subtila omskrivningar i "Kevlarsjäl"? Och så vidare.

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    - Jocke, jag älskar dig!

- Nej, det gör du inte.

Precis vad jag tänkte, faktiskt.
    när nån skrek det så höll han ju typ på med nån vattenflaska och sen när han titta upp så peka han på mig o ba nej det gör du inte...haha jag bara ....eh....JAG sa inget... och såg ut som ett frågetecken, då titta han bort jättefort... falska anklagningar jocke tssss
    det va ju nån bakom mig som skrek tror jag.

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sockeeer Visa inlägg
    när nån skrek det så höll han ju typ på med nån vattenflaska och sen när han titta upp så peka han på mig o ba nej det gör du inte...haha jag bara ....eh....JAG sa inget... och såg ut som ett frågetecken, då titta han bort jättefort... falska anklagningar jocke tssss
    det va ju nån bakom mig som skrek tror jag.
    Haha. Falska anklagelser gillar vi icke.

Förresten, jag presenterade mig aldrig, men du förstod säkert att det var jag : )
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Haha. Falska anklagelser gillar vi icke.

Förresten, jag presenterade mig aldrig, men du förstod säkert att det var jag : )
    nonoBIGnono haha men jag fick uppmärksamhet av jocke i alla fall trots att jag inte skrek höhö
    haha nej jag fatta inte att det va du, fatta idag när jag vänförfråga aino och det stog på fb att hon hade ett förhållande med nån svante.. då börja jag ana att det va du och nu fick jag det bekräftat.

Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag presenterade mig! Bäst att ta det säkra före det osäkra, hehe.
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jocke gav mig värsta arga blicken, fattar inte vad den där killen vill ibland alltså? jag var inte ens lam då. ge dig jocke, man blir ju rädd! : (

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

haha nej jag fatta inte att det va du, fatta idag när jag vänförfråga aino och det stog på fb att hon hade ett förhållande med nån svante.. då börja jag ana att det va du och nu fick jag det bekräftat.
    Okej, jag tänkte det eftersom du kommenterat någon bild i Bilder på forumare. Men men, jag är mig inte så lik, kanske : )
    Hehe, bra bra. Nu vet du.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Okej, jag tänkte det eftersom du kommenterat någon bild i Bilder på forumare. Men men, jag är mig inte så lik, kanske : )
    Hehe, bra bra. Nu vet du.
    alltså jag misstänkte att du va nån på forumet, men visste inte vem. men nu vet jag tjatja

Citat Ursprungligen postat av Impulser Visa inlägg
    Jag presenterade mig! Bäst att ta det säkra före det osäkra, hehe.
    ja alltså helt ärligt så kände jag ju inte igen dig heller än för du sa vem du va hehe jag tycker det är pinsamt att folk känner igen mig när jag köar...för jag är så ful då ju, osminkad, konstiga kläder (läs så varma kläder som möjligt)...höhö

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

ja alltså helt ärligt så kände jag ju inte igen dig heller än för du sa vem du va hehe jag tycker det är pinsamt att folk känner igen mig när jag köar...för jag är så ful då ju, osminkad, konstiga kläder (läs så varma kläder som möjligt)...höhö
    för att vara helt ärlig hade jag nog inte känt igen dig om inte aino sagt att det var du! hehe
    men sedan kände jag igen dig lite på luggen, det röda läppstiftet och kråksparkarna vid ögonen!

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

tyckte lite synd om killen som kom in på scenen med två handdukar och såg helt förvirrad ut!

Sidan 10 av 12 FörstaFörsta 123456789101112 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •