jag tycker att det där med åldersgränsen är förjävligt!
varför får man inte tävla om man är 18 år?! man är ju trots allt vuxen och har samma rättigheter som en 21-åring...
jag tycker att det där med åldersgränsen är förjävligt!
varför får man inte tävla om man är 18 år?! man är ju trots allt vuxen och har samma rättigheter som en 21-åring...
Sverige har såväl 18 som 20, lite beroende på hur man ser på saken. I Sverige får du köpa alkohol på krogen / puben då du fyllt 18, så 18 är den egentliga åldern för att få dricka alkohol, men det är t.ex. 20 för att få köpa alkohol på Systembolaget.
Och på tal om tävlingen så skulle det vara jävligt trevligt att vinna, men inte fy skam att webb-tv direktsänder det annars.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
ja, bortsett från att många krogar i stockholm har 23-årsgräns. hatar den regeln!
i tyskland måste man ha fyllt 16 år för att köpa lätt alkohol som öl samt för att få dricka på krogen, men 18 för att få köpa och dricka stark alkohol. legitimation krävs dock väldigt sällan.
annars kan jag tänka mig att åldersgränsen för tävlingen kanske har att göra med de nya inresebestämmelserna i USA. men tråkigt och orättvist ändå... :/
21-årsgränsen är självklar då det garanterat kommer serveras alkohol och då platsen är New York. Man följer reglerna dit man kommer.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Det går inte att registrera min postadress =/
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
!
Blev helt lyrisk när jag fick sms av Danne och loggade in på kent.nu via mobilen haha.
Fyfan. Alltså jag har velat åka till USA och speciellt NY i minst tio år. Både kent OCH NY alltså den kombinationen...finns fan inga ord.
Gissa om man gärna vill vinna detta haha
Sjukt bra grej iaf. Kommer bli fett avis på den som vinner![]()
Senast redigerat av popdrog den 2009-10-16 klockan 15:57.
When you can live forever, what do you live for?
Ska åka och fixa ett pass på tisdag eller imorgon. Fattade inte riktigt när de hade öppet.
Inte för att jag är SÅ postiv men det säkra före det osäkra liksom.![]()
--
Schweden Urlaub geplant? Mein Blog informiert Dich.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Undrar om de flyger över med en 747![]()
Kommer inte kunna bestämma mig om jag vill kolla eller inte.
Vill egentligen spara mig till i januari...