Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: New York-tävlingen

  1. #1
    Webmaster henriks avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Mälarhöjden, Stockholms län, Sverige
    Inlägg
    32 090

    Standard New York-tävlingen

    Tävling finns även i Finland. Jag vet inte exakt var, men det bör vara i någon tidning eller radio.

    Återkommer med länkar.
    Lid för konsten eller brinn.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Tack ska du ha!

    Oon kuullu että esim. Air Francen sähköpostilistalla oleville on tullu joku mainos tähän liittyen, mutta en ole itse nähnyt ko. sähköpostia, joten.. Pitäiskö ehkä käydä vakoilemassa Air Francen nettisivuja..?


  3. #3
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Tack, Henrik, jag har försökt leta överallt men inte hittat något, har googlat också. Air Francen sivuiltakaan en löytänyt mitään.

  4. #4
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    tuotanoinnii...
    siis voiko tuohon etusivun kilpailuun kumminkin osallistua vaikkei asu Ruotsissa? Kilpailun säännöissä ei mainittu muuta kuin ikäraja ja voimassaoleva passi..
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  5. #5
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av attiT Visa inlägg
    tuotanoinnii...
    siis voiko tuohon etusivun kilpailuun kumminkin osallistua vaikkei asu Ruotsissa? Kilpailun säännöissä ei mainittu muuta kuin ikäraja ja voimassaoleva passi..
    Minä ainakin osallistuin, ja varmasti voi osallistua, kun siellä voi valita maan pudotusvalikosta ihan Afganistanista Zimbabween asti. Ja sitäpaitsi tuo kent.nu:n kilpailu oli aivan ensimmäinen mikä tuli, ja varmasti kaikki osallistui siihen heti kun ei muiden maiden kilpailuista vieläkään ole tietoa. Että olisi aika tyhmää jos se on nyt mennyt hukkaan se osallistuminen.

  6. #6
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Minä ainakin osallistuin, ja varmasti voi osallistua, kun siellä voi valita maan pudotusvalikosta ihan Afganistanista Zimbabween asti. Ja sitäpaitsi tuo kent.nu:n kilpailu oli aivan ensimmäinen mikä tuli, ja varmasti kaikki osallistui siihen heti kun ei muiden maiden kilpailuista vieläkään ole tietoa. Että olisi aika tyhmää jos se on nyt mennyt hukkaan se osallistuminen.
    No näin mäkin järkeilin, mutta sitten aloin vainoharhaseks kun huomasin että muissa maissa on omat kisansa

    Ja eikun selittämään ja perustelemaan!
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  7. #7
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Här är den finska tävlingen. Täällä on ainakin yksi suomalainen versio kilpailusta:

    http://music.nokia.fi/kentkilpailu/

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    Minä sain tolla linkillä auki vain Nokia musiikkikaupan... sama juttu kun yritin Voicen sivujen kautta osallistua kilpailuun

  9. #9
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tuuli Visa inlägg
    Minä sain tolla linkillä auki vain Nokia musiikkikaupan... sama juttu kun yritin Voicen sivujen kautta osallistua kilpailuun
    Ootko jo musiikkikaupan jäsen?
    Koita tätä: https://music.nokia.fi/UnsupportedPC...ailu/join.aspx

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •