den är så jäkla fin den här låten, men introt känns så fel
den är så jäkla fin den här låten, men introt känns så fel
efter att ha hört låten från new york är jag nästan säker på att det ska vara
" du leder din dröm i ett band, du lever din dröm".
Jag tycker också att det låter som "lägg dig damm" eller nåt i början.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Textern är "lägg dig damm" enligt bookleten.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
För mig är hela låten så vacker, älskar den!
Instämmer i hyllningskören här.. undra om jag nånsin kan tröttna på den här låten? Älskar introt och hur den sakta ökar tempo osv.. <3
Och du log genom fräknarna
Med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
är det bara jag som tänker på snaps rythm is a dancer när jag lyssnar på synthbasen? det är nånting med ljudet och takten och det där. en tjej jag snackade med tyckte att vals för satan var culture beats mr vain och när jag tänker efter så använde ju typ all euro som producerades i mitten på 90-talet just den synthbasen typ.
nån annan som har tänkt samma tanke? tror nästan man måste vara född under första halvan av 80-talet och tidigare för att kunna känna igen sig i det här, vi upplevde ju den där skiten som spottades ut av diverse tyska och holländska producenter på 90-talet och vi dansade och diggade till det när vi var unga och dumma...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Tycker att man gott och väl kunde ha kapat sista minuten på denna låt... Den blir för tjatig i slutet!