Väntar med att rösta men just nu är Sjukhus bäst!
18:29-4
Taxmannen
Krossa allt
Hjärta
Sjukhus
Vals för satan (Din vän pessimisten)
Idioter
Svarta linjer
Ensamheten
Töntarna
Det finns inga ord
Väntar med att rösta men just nu är Sjukhus bäst!
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Efter första genomlyssningen är det Sjukhus, Taxmannen och Det finns inga ord på 3 i topp! Men allt fastnar ju direkt!
Sällan har jag blivit så knockad, småleende och vält vid första genomlyssningen, vore det inte Kent så skulle jag nästan bli orolig över att för lättillgängligt= lättviktigt. Men nu är jag lugn
18:29-4 har jag inte hittat det storartade i än men det kanske kommer!
Ha en trevlig helg - alla på forumet och alla i KENT! SPELA HÖGT!
Tack som fan!
Efter en eftermiddags lyssnande så känns det som... Sjukhus!
Möjligtvis för tidigt att välja en favorit. Men man får väl rösta i en ny tråd sen.![]()
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
Röstade på Sjukhus. Älskar svänget med den tunga basen och tamburiner, shakers av döda löv.
Andra favoriter är Taxmannen/Krossa Allt, Hjärta, Vals För Satan (din vän pessimisten) och Det finns inga ord. Men snart växer väl de andra spåren fram.
Det här blir bara svårare och svårare, TTS känns lam och blek i jämförelse. Grym platta.
än så länge tycker jag sjukhus men det kan ju ändra sig.
jag tycker absolut idioter men jag är helt säker på att det kommer ändra sig
Jag har nu bestämt mig för att rösta på Svarta linjer, men det vore faktiskt trevligt med en ny omröstning om typ 2 månader när låtarna hunnit sjunka in lite mer.
Jag kan tänka mig att en av anledningarna till att jag tog Svarta linjer var att jag hörde den några dagar före de andra låtarna. Live-framträdandet på Skavlan alltså. Den hade alltså lite försprång.Annars verkar Sjukhus, Vals för satan och Det finns inga ord också skitbra! De övriga också iofs.
![]()
Än så länge är det Hjärta som är bäst, refrängen får det att sticka i ögonen och värka i hjärtat. Annars så är Svarta Linjer en stark kandidat.
Just nu fightas Ensamheten och Idioter om förstaplatsen, tätt följda av... ALLA de andra. Enda missen är nog 18:29-4. Texten är klockren, men falsksången är bara för jobbig att lyssna på.
Usch, jag vet inte... Vals för satan (min vän pessimisten) och jag finner inga ord ligger väl i täten just nu. Men det ändras för varje genomlyssning! Jag fattar inte hur alla låtar kan kännas i princip LIKA BRA.. Vi borde ha en till omröstning om ett år eller sådär![]()
Ännu är det vinter
och den stora vita björnen ligger kvar
den har lagt sig över asfalten och husen
Jag hoppas att den inte ger sig av
Så vi kan ligga kvar
såhär en dag efter är Det finns inga ord som toppar.. lik-som (hur man nu skriver det) EiS är det en sån låt man inte vill ska ta slut.. sån fin stämning liksom.
hade dock inte tackat nej till 30 sek extra musik i outrot.
annars är ju i princip hela fukkin skivan en gåva från gud.
ensamheten ensamheten ensamheten!
Jag har redan ändrat mig! :P
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com