Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Röd

  1. #1
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard Röd

    Kappalelista:

    18:29–4
    Taxmannen
    Krossa allt
    Hjärta
    Sjukhus
    Vals för satan (din vän pessimisten)
    Idioter
    Svarta linjer
    Ensamheten
    Töntarna
    Det finns inga ord



    Aivan huippu levy! Suosikkeja ovat Taxmannen, Krossa allt, Hjärta, Vals för satan, Ensamheten ja Det finns inga ord. Levyn tunnelma ja äänimaailma on ihana, parasta Kenttiä!

    Tulen myöhemmin takaisin kunnon levyarvostelun kanssa. Tai levykehuskelun kanssa.

  2. #2
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Nyt menen työstä kotiin, ja toivon hartaasti että posti on tuonut levyn minulle tänään En ole vielä kuullut muita kappaleita kuin Töntarna ja Svarta Linjen, joten odotan innolla. Kaikki kehuu levyä, toivottavasti tykkään yhtä paljon.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  3. #3

    Standard

    HJÄRTA! HJÄRTA! HJÄRTA!

    ooooh voi oikeasti! Kuuntelin juuri levyn ensimmäisen kerran läpi, ja nyt on kyllä vain sellainen tunne, että mistä oikein tulin takaisin :'D Aivan mahtava. Aak. Takaisin kuuntelemaan.
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  4. #4
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Ensimmäiset reaktiot pinnallisen kuuntelun jälkeen: tykkään kovasti <3

    En ole ehtinyt kauheasti syventymään levyyn, mutta kun kattelin nopeesti läpi noi kansivihkosen kuvat, niin tuli lievästi ahdistunut olo. Jotenkin aivan järkyttävä kuvamaailma sieltä aukes :/ mutta se lienee sitten tarkoituskin. Jos joku oli järkyttynyt Du och jag dödenin kuvituksista, niin kyllä ne oli lievää näihin verrattuna.

    Mutta siis musiikki kuulostaa hyvältä
    Aika elektroa, mutta kyllä sieltä vielä kentin tunnistaa
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  5. #5
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    HJÄRTA! HJÄRTA! HJÄRTA!

    ooooh voi oikeasti! Kuuntelin juuri levyn ensimmäisen kerran läpi, ja nyt on kyllä vain sellainen tunne, että mistä oikein tulin takaisin :'D Aivan mahtava. Aak. Takaisin kuuntelemaan.
    Sama tunne oli mulla! Aivan uskomatonta. Ei olisi raaskinut jatkaa kuuntelua että se tunne ei vain katoa. Kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä ja kiinnostavaa, löytää biiseistä uusia ääniä ja hyviä kohtia. Mutta eihän sitä vaan voi olla kuuntelematta..

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Mä oon nyt muutamia kertoja kuunnellu levyn läpi, mutta en vielä osaa sanoa oikeestaan mitään. En voi hehkuttaa ollenkaan yhtä vapautuneesti kun muut, mutta ei se huonokaan ole. Vaatii näköjään vähän aikaa ja kuuntelukertoja.

    Yksittäiset biisit on jo vähän auennu. Ensamheten taitaa tällä hetkellä olla yks mun suosikeista. Svarta linjer ja Taxmannen on hyviä myös.


  7. #7
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Siis Röd on loistava, rakastan jokaikistä kappaletta Ei riitä sanoja. En voi yhtään vielä sanoa mikä on mun lempikappale, täytyy kuunnella paljon enemmän.

    CDON ei tietenkään toimittanut levyä ajoissa-eli en saanut sitä pejantaina-se oli viimeinen kerta kun tilasin sieltä. Menin Anttilaan ja ostin sieltä. Lähetän cdon:lle takaisin sieltä tilaamani
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  8. #8
    Nybörjare
    Reg.datum
    Feb 2006
    Ort
    Turku, Finland
    Inlägg
    33

    Cool

    Yhdyn samaan kuoroon muiden kanssa Aivan loistavan kuuloinen läpyskä! Itsekään en vielä osaa lempparia nimetä, mutta monta hyvää kipaletta albumilta löytyy. Minusta albumi kuulostaa paremmalta kuin TTS.

    Taitaa olla aika yleistä nykyään, ettei cdon.com saa toimitettua levyjä ajoissa. Itsekin sain ennakkovarauksesta huolimatta levyn vasta maanantaina Sama juttu oli Musen Uprising-albumin kanssa. Ajoissa ei saapunut. Voi olla kyllä, että postikin on muuttanut toimitussysteemejä, kun kuitenkin levy oli jo keskiviikkona cdonilta lähtenyt...
    Men även hundratusen röster kan ha fel

  9. #9
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Aluksi olin oikein pettynyt Röd-albumiin, mutta nyt tykkään siitä koko ajan enemmän ja enemmän. (Pitäs ilmeisesti vähitellen uskoa, että Kent vaatii oman aikansa avautuakseen) Suosikeiksi tähän menessä levyltä on noussut Taxmannen ja Vals För Satan.

    Citat Ursprungligen postat av Titsu Visa inlägg
    Taitaa olla aika yleistä nykyään, ettei cdon.com saa toimitettua levyjä ajoissa. Itsekin sain ennakkovarauksesta huolimatta levyn vasta maanantaina Sama juttu oli Musen Uprising-albumin kanssa. Ajoissa ei saapunut. Voi olla kyllä, että postikin on muuttanut toimitussysteemejä, kun kuitenkin levy oli jo keskiviikkona cdonilta lähtenyt...

    Musen uusin albumi on The Resistance. Sorry, oli ihan pakko huomauttaa, pilkunviilaaja kun olen Hyvä levy tuo Musen uutukainen ja Helsingin keikka oli loistava
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  10. #10
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Jos Sami käyt täällä lukemassa niin kerro ihmeessä lisää Harrin ja mäyräkoiran kohtaamisesta ja miten siitä tuli Taxmannen!
    Livet är mänskans bästa tid

  11. #11
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    No joo taas tässä kävi näin, että ekaks ajatteli (about 3-4 ekaa kuuntelukertaa), että voi v¤##u eihän tää kuulosta yhtään miltään. Miks ne teki näin? Varsinkin vielä nämä hehkutukset täällä vielä vahvisti juuri tätä ensivaikutelmaa.

    No tänään sit ku ajeli aamulla Turusta Helsinkiin, nii johan aukes. Tietty volaa tartti olla (on muuten hienosti tehty tolleen teknisesti - ei karvalakkistereot kupruile vaikka äänenpaine on K.O.V.A.). Jotain about kolme kertaa ehti kuuntelemaan 160 km aikana.

    Nhyt ei saa noita melodioita soimasta päästä. Mun mielestä HH:mainen kokonaisuus?
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  12. #12
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Samalla voisit Sami kertoa että minkä kuvan noista Delyx Boxin kuvista oikein olet ottanut.

  13. #13
    Nybörjare
    Reg.datum
    Feb 2006
    Ort
    Turku, Finland
    Inlägg
    33

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Musen uusin albumi on The Resistance. Sorry, oli ihan pakko huomauttaa, pilkunviilaaja kun olen Hyvä levy tuo Musen uutukainen ja Helsingin keikka oli loistava
    Voi nolotus... Saa viilata pilkkua mun puolesta xD Ei haittaa yhtään. Hyvä kun huomautit! On kyllä hieno levy ja keikka oli mahtava

    Nyt kun tässä pidempään on Kentin uutta levyä kuunnellut, mieluisiksi kipaleiksi on noussut Krossa allt ja Vals för Satan. Kaiken kaikkiaan mielestäni huippu levy. Itsekin olen löytänyt biiseistä yhtäläisyyksiä melodioissa HH ja B-sidorin kanssa. Tunnelmaltaan muistuttaa minusta Du & jag dödeniä...
    Senast redigerat av Titsu den 2009-11-18 klockan 11:01.
    Men även hundratusen röster kan ha fel

  14. #14
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Joo Krossa Allt, Sjukhus, Idioter, Svarta linjer ja Ensamheten. Whiuu <3
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •