Visa resultat för omröstning: Vilken är den sämsta Röd-låten

Antal röster
3. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Alla

2 66,67%
  • Nån av dom andra

1 33,33%
Flervalsomröstning.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 22

Ämne: Kents sämsta Röd-låt

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard Kents sämsta Röd-låt

Riktigt fult av Kent-forumet, men för att dölja allas missnöje med Röd får vi inte starta nya trådar där vi säger att den är dålig (då blir dom avstängda).
    Jag provade just med http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=6738 och den blev direkt avstängd.
    Så istället röstar vi för vilken den sämsta låten är (vilket är allihop, vi vet), och sen delar med oss om våra åsikter varför.

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av blixa_bargeld Visa inlägg
    Riktigt fult av Kent-forumet, men för att dölja allas missnöje med Röd får vi inte starta nya trådar där vi säger att den är dålig (då blir dom avstängda).
    Jag provade just med http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=6738 och den blev direkt avstängd.
    Så istället röstar vi för vilken den sämsta låten är (vilket är allihop, vi vet), och sen delar med oss om våra åsikter varför.
    Redigera den här tråden, så kanske du kan lägga in en omröstning också. Det brukar vara populärt
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

du kan väl skriva i den befintliga tråden vad du tycker om röd, det är ju inte precis så att det är dina åsikter som är fel. skulle jag starta en tråd som heter jag gillar morötter blir den antagligen låst, betyder det att kentforumet censurerar mina åsikter?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Även om du hade startat en tråd där du gett skivan 5+ så hade den nog stängts, med tanke på att där redan finns en recensionstråd där man kan tycka till om plattan. Dålig som bra.

Men lägg snabbt till en omröstning i denna tråd (går lätt att fixa i efterhand), så har den kanske chansen att överleva.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Senaste DM-skivan var riktigt urusel också, vilket försäljningen visar såklart (och som alla tycker), om det hjälper nån.
    Jag tycker om den In chains, Perfect och Miles away/the truth is är riktigt bra!

Och röd är nästan oförskämt bra efter bara två genomlyssningar. Undrar hur den kommer stå sig om ett par veckor...

Standard

Skärp dig för helvete...
    I'm feeling kinda basic today.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Ska du skapa en ny tråd ska du se till att följa reglerna på kentforumet. Och en av reglerna lyder:

2. Sök innan du postar ett ny tråd. Chansen är stor att ämnet redan diskuterats och kanske till och eventuellt besvarats tidigare. Sökfunktionen finns i toppmenyn - avancerad sökning finns här.

Det räcker gott och väl med en tråd om åsikter om skivan. Varse sig åsikterna är att skivan är fantastisk eller om den suger.

Men visst, tycker du att det går att föra en bra diskussion om vilken låt på skivan som är sämst så varsågod. Men skapa först en omröstning då.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Men lägg snabbt till en omröstning i denna tråd så har den kanske chansen att överleva.
    Nope, funkar inte, dom har tagit bort den funktionen, har klickat på allt, funkar inte, precis som Kents nya skiva...........

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Nope, funkar inte, dom har tagit bort den funktionen, har klickat på allt, funkar inte, precis som Kents nya skiva...........
    Det funkar alldeles utmärkt om man vet hur man gör.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Kom över de din ***** förlorare, jag kan inte komma på något dummare än att kritisera röd på Kents forum, fullt med hundratals fans, gå och klaga på TPB och varna alla download-pussies istället!

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Funkar om du går in på ämnesverktyg, en flik längst upp i trådar som man själv har skapat.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Det finns en arg forumit härinne som förmodligen tycker sämst om låt nummer 7 för att han blir påmind om sin egen identitet varje gång han hör den.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Det finns en arg forumit härinne som förmodligen tycker sämst om låt nummer 7 för att han blir påmind om sin egen identitet varje gång han hör den.
    Men den här tråden är inte idioti, den höll jag själv nästan på att starta för någon timme sen
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Ett bra sätt att formulera frågan för omröstningen vore "Vilken låt tycker du är minst bra?". Lättare för dem som inte alls tycker att nån låt på skivan är dålig. Bara minst bra alltså.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Men den här tråden är inte idioti, den höll jag själv nästan på att starta för någon timme sen
    Nej, det är sant. Tycker iofs att det är givet att låt nummer 1 är sämst ...
    Den har ju inte de där döda 40-åringarna producerat ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg