Taxmannen
Krossa allt
Hjärta
Sjukhus
Vals för satan (Din vän pessimisten)
Idioter
Svarta linjer
Ensamheten
Töntarna
Det finns inga ord
jag kan inte rösta för man kan inte välja "alla/hela skivan" som alternativ
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Gå och dra nåt gammalt över dig
Jag hoppas att det här är det sista jag ser av den här tråden.
Så otroligt hjärndöd.
Självklart kan man få ge lite kritik, allt kan inte falla alla i smaken.
Men att göra det samma dag som albumet kommer, att göra det genom att kalla det "det sämsta", det är inte kritik det är..
hjärndött.
Senast redigerat av Fjant den 2009-11-07 klockan 09:51. Anledning: afasi
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Helt klart måste Kentarna tycka att vi är lite patetiska när de använder sin kreativitet för att skapa något så konstnärligt och vi vanliga Svenssons lägger vår tid på att värdera vilken låt som är minst bra. Det är tur att Kentarna kan skaka av sig alla negativister genom att ligga på en helt annan konstnärlig nivå. Vilket märks så tydligt när Jocke skrattar åt de små klagarna. På sistone har han dock varit på väldigt bra humör. Kan förstå det när de blivit färdigt med ett sådant här mästerverk. Då äger man. Och behöver inte trampa på de små pissmyrorna.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
men lugna ner er. det här är inte nödvändigtvis kritik, jag tycker bara det är intressant att veta vilken låt som från början inte faller särskilt många i smaken. det betyder ju inte att den är dålig, tvärtom brukar de låtarna jag inte gillar så mycket först växa väldigt mycket med tiden.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Krossa Allt är bra, men har inte knockat mig så som de andra låtarna.
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
Förstår inte hur idioter fått så många röster, tycker själv att den är bland de bästa spåren på skivan.
Lite underlig tråd, men varje skiva har nog spår som är bättre och spår som är sämre.
Jag tycker att "Krossa allt" är riktigt bra... Smaken är som baken... kall och hårig i höstmörkret typ...
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
svarta linjer
känns så konstigt att svarta linjer inte alls var lika bra på skivan som på skavlan. blev så konstigt..
haha de roligaste är att dom gnälligaste i den tråd är de som inte gillar tråden :P dom som röstar verkar va rätt nöjda men som sagt intresserade av vilken låt som inte föll andra på läppen direkt![]()
ja det var roligt XD