Är lite förvånad över att Ensamheten är så pass populär att tycka illa om. Tror den har växt hos många dock och skulle inte placera sig så här dåligt i dag.
Taxmannen
Krossa allt
Hjärta
Sjukhus
Vals för satan (Din vän pessimisten)
Idioter
Svarta linjer
Ensamheten
Töntarna
Det finns inga ord
Är lite förvånad över att Ensamheten är så pass populär att tycka illa om. Tror den har växt hos många dock och skulle inte placera sig så här dåligt i dag.
Ingen låt är speciellt dålig, men Ensamheten var den låten jag gillar minst av de på Röd..
svårt att välja den sämsta låten på denna skiva... men det fick bli krossa allt. förstår inte hur idioter kan "leda" som är så bra :O
Har från första början haft svårt att ta till mig Svarta linjer varför jag röstar på den som minst bra.
Förvånad över att mina favoriter Ensamheten och Idioter "leder"![]()
Känner mig som en idiot för att jag har röstat på en låt som jag gillar jättemycket nu. Tycker inte det går att välja någon sämsta låt nu. Finns ingen jag vill hoppa över eller så.
Rolig tråd tyckte jag, men jag är verkligen förvånad över Idioter!! En av de absolut starkaste låtarna enligt mig, gåshud varje gång den där syntgrejen kommerTycker personligen minst om Töntarna, fastnar inte alls för texten ^^
"Vinet spills, blir bleka rorschach-test"
Ensamheten är definitivt en av mina favoriter - fantastisk att spela piano till. Har svårt att välja någon sämsta låt på denna skiva, men om jag måste får det bli Töntarna som jag tycker är den som är minst Kent - dock en fantastisk "hit-låt".
Jag måste påstå att ingen låt är dålig, det ända jag kan känna är att man kanske lyssnat för mkt på någon så man tröttnar lite, men låter man det gå ett litet tag så är de ju bra igen. Därför röstar jag inte ner någon.