Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 19 av 19

Ämne: B-sidor/överblivna låtar

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    okej just här var det inte GNÄLL men man kan väl vara nöjd med albumet som släpptes igår istället.
    Varför ska man tänka så för? Jag tror att de flesta här tycker att albumet är riktigt bra, och då är det väl rätt naturligt att man vill spåna och spekulera över de uteblivna B-sidorna, de som ibland är bättre än själva låtarna på albumet?

Jag skulle kunna förstå din kritik om det var en annan stämning här i tråden (mer "GNÄLL"). Om man tycker det är för tidigt behöver man ju inte läsa tråden.

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Varför ska man tänka så för? Jag tror att de flesta här tycker att albumet är riktigt bra, och då är det väl rätt naturligt att man vill spåna och spekulera över de uteblivna B-sidorna, de som ibland är bättre än själva låtarna på albumet?

Jag skulle kunna förstå din kritik om det var en annan stämning här i tråden (mer "GNÄLL"). Om man tycker det är för tidigt behöver man ju inte läsa tråden.
    haha håller med! vi gnäller ju inte. vi älskar vad vi hör och vill ha äääännuuuu mer! Tobbes idé med filen va ju rätt schysst :P

vi är som hungriga lejjon som smaskat i oss jocke, sami och marcus, men har martin kvar och hoppas att han ska va minst lika god eller kanske till och me ännu goare!

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pallis Visa inlägg
    Jag HOPPAS HOPPAS att dom släpps på CD och inte bara downloads.... Jag hatar downloads... Skivor som är bra ska ha omslag.... Vill man bara ha musiken som nån jävla fil kan man lika bra dra dom från pirate bay....
    Kan man hitta nån snyggare prydnad till rummet? själv så har man boxen fint uppställd på skrivbordet

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Dög inte den här tråden?:
    http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=6452
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar