Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Röd

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Norge
    Inlägg
    64

    Standard Röd

    Jeg må bare få sagt at jeg er så mektig imponert over den nye skiva! Den er helt strålende! Jeg har hatt et "skeptisk" utgangspunkt grunnet alle ryktene om enda mer synther osv for jeg liker i UTGANGSPUNKTET "gitar-kent" best men etter TTS og Röd må jeg revurdere dette. På TTS er det en 2-3 låter som man kunne skippe forbi men på Röd så er ALLE bra (bortsett fra "korlåta" som spor 1). Ja det er mer elektronisk men det er allikevel mer gitarer enn man først tror og det kommer noen elegante gitarriff her og der og det er i aller høyeste grad fotsatt veldig Kent. Dette albumet bekrefter bare hvor geniale de er.

  2. #2
    Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Norge (men älskar svenska språket)
    Inlägg
    323

    Standard

    Röd kan være Kents beste album. Jeg følte det samme da D&JD och TTS kom, men det er noe av det mest spennende med bandet; hvert nytt album er som et nytt, avslørende kapittel i en kjempesaga. Eller en haug med små ledetråder. Take your pick.

    Må tilføye at innledningen er knallbra i mine ører, det setter virkelig stemningen for albumets helhet.



  3. #3

    Standard

    Ja, introen er kjempeviktig for heleten, og satte standardstemningen foran første gjennomlytting av platen. Så absolutt et viktig spor. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hører det sporet hver gang jeg hører gjennom platen, men i første gjennomlytting - uvurderlig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •