Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 63 av 63

Ämne: Sista sekunderna på Det finns inga ord

Smygare
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard heh

Jo det låter faktiskt som Introt till Glasäpplen så visst var denen nya skiva dom syfta till! ;P
    Och alla som älskat dig
    Har hatat mig av rädsla
    För att jag ska se dem
    Som offer vid Palace&Main!

Medlem Frowns avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Undrar om den lilla musikslingan verkligen var en "symbol" för En plats i solen. Vad jag hör är det ingen låt som finns på skivan.

Medlem hagelstorms avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av NellysPhilip Visa inlägg
    Hej alla. När jag lyssnade genom Röd för typ femtonde gången på några dagar upptäckte jag vid väldigt hög volym något mycket intressant i slutet på Det Finns Inga Ord. En NY låt börjar, eller ett beat.. någon sekund, och sedan ljuded av att någon stänger av en bandspelare. Överanalytisk som jag är förknippar jag genast detta med att vi kommer få ett nytt album; typ Grön. Att gå hand i hand med Röd. Ljuden är "början på fortsättningen", så att säga.

Typ som Markus Krunegård nyss gjort. Som U2 och Eminem gör detta året. Säkert många många fler. Någon mer som reflekterat över detta eller vet mer?

Tänker att detta faktiskt är lite av en möjlighet. "Åtminstone" en EP, eftersom Jocke sagt att singlarna denna gång inte kommer innehålla b-sidor; och att de ska göras av någon annan stans. I wonder where..

Tack igen kent, för bästa skivan NÅGONSIN. Detta är.. över allt annat.
    Intressant!
    Det finns nåt där som bara måste bli sagt. Jag tänker på dig.
    Flickr * Last.fm * Twitter

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •