En fråga bara om nån vet.
Om man har bokat biljett til kent, går det att hämta biljett vilken tid som helst på dygnet, tänkte typ efter 19 eller 20:00 förutsätter att butiken som har ATG har öppet.
Nån som vet?
En fråga bara om nån vet.
Om man har bokat biljett til kent, går det att hämta biljett vilken tid som helst på dygnet, tänkte typ efter 19 eller 20:00 förutsätter att butiken som har ATG har öppet.
Nån som vet?
Senast redigerat av DMJN den 2007-08-07 klockan 23:29.
Jag är inte besatt av kent, gillar bara deras musik!
Bör gå att hämta ut bara affären är öppen, har aldrig varit med om att det ska finnas speciella tider iaf.![]()
I can hear her twirling the ice with her fingers
Ok, skumt. Jag trodde att det inte gick då, tex om ticnet har stängt eller liknande. Nån annan som vet?
atg-ombuden har inget med ticnet att göra har jag för mig, dom har full kontroll på sina biljetter utan ticnets hjälp. så har jag fattat det i alla fall och jag har pratat med en massa atg-ombud så det går säkert bra så länge butiken har öppet. jag är förstås inte 100% säker då. mina föräldrar hämtade i alla fall ut biljetter vid 20:00 igår och det gick fint så...
ok, men då var dom väl betalda redan när ni hämtade ut dom?
nope förhandsbokade var dom
Jag förstår inte hur du kan tycka DMJN var på nåt sätt otrevlig med det svaret? Jobbigt att få svar på sin fråga med det man redan själv konstaterat (och skrivit ut i sin fråga)
Däremot är det du som verkar hugga direkt.
Men jag håller med (nästan...) alla andra, biljetterna finns ju att hämta ut närsom även fast själva ticnet skulle "ha stängt".
Tack 016 du backar alltid upp mig :-)
Alla som undrar så har jag kollat upp detta, om nån undrar.
Ticnet sa så här:
"Man kan hämta ut dom när som helst, så länge ATG-ombudet har öppet."
så var det med det.
Och en annan sak
cat__herine? Måste du alltid skriva med rosa och stora versaler och liknande, ser ut som att en fjortis skrivit det.!
Ja som du sa förut, du älskar att jäklas....
Ok, detta är offtopic och snälla svara inte på inlägget. Men jag snälla DMJN och Cat__herine, kan ni sluta skriva efter varandra i alla trådar och tjafsa om varenda litet ord?
Det bidrar till en rätt syrlig stämning + att det försvårar för oss andra på forumet att hitta relevanta inlägg...