skulle vilja utnämna ___sjufyra sju till freakin hot och mig själv till cpclean.
skulle vilja utnämna ___sjufyra sju till freakin hot och mig själv till cpclean.
Staffan747 beskriver lumparlivet bra
Embelie har en hälsosam attityd till forumet
tigertindra är en omtänksam person
__sjufyrasju har bra musiksmak
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Alltså den här tråden är verkligen extremt sockersöt. Tobbe! Ge mig lite av ditt insulin.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag vet att det ligger en hel del allvar bakom en hel del som Clive skriver.
Det hindrar inte att han har ett humoristisk sätt att lägga fram saker och ting, vilket många forumiter tycks uppskatta.
Men du får gärna utveckla ditt påstående om du vill nyansera bilden av honom ytterligare.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Snarare omöjliga par.Skulle ta en kula för automatvapen när som helst, folk på stan må tro att vi är gay, likaså våra vänner som tycker vi ska förlova oss. Men både jag och automatvapen vet att vi är straighta to the bone. Eller ja, vi tror nog inte det om varandra, men vi är säkra på vår egen sexualitet iallafall. xD Förstår dock inte riktigt vad vi gör som får främlingar att tro att vi är gay? Bland vänner bråkar vi ju som ett gift par har jag hört mer än en gång, Minimoog skrek i bilen förut "KAN NI SLUTA, ÄR NI GIFTA ELLER!?" Det var rätt typiskt.
Men i övrigt så hänger vi bara, känner varandra sjukt bra så vi brukar ju veta en aning vad den andre tänker. Men är inte alla så? Fan jag och Automatvapen har fan 0.1% fysisk kontakt, pratar inte sockersött med varandra eller ser djupt i varandras ögon när vi sitter på donken, vad är det som är kan tydas som ett förhållande?Jag är rätt fascinerad. Det roar mig att folk tror jag är gay, om de bara visste hur mycket jag älskar tjejer.
![]()
Jag tror inte jag ens existerar, jag är bara en personlighet som Automatvapen skapat för att vara allt som han inte är. Trög, kaffeberoende, hypernördig och lat. Typ. Mitt fysiska jag är den där nallen han fotade för ett tag sedan.
Vet inte vart jag är på väg med det här.
Oscar är lätt den forumit jag har mest respekt för, och detta enbart på grund av hur han beter sig och formulerar sig. Känner honom inte alls.
Clive_burr är den jag tycker är roligast.
Sen är det många jag har så svårt att bestämma mig för. Alla har ju sina egenskaper liksom.![]()
Automatvapen har i allafall aggressivast sköldpadda, barnsligast hund och läskigaste farsan. xD (Vi kan kalla honom för Hagelgeväret för att relatera till Automatvapen.)
Senast redigerat av Bravorion den 2009-11-18 klockan 12:36.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Nja, eller så tyckte hon bara att jag tog till överord.
Vilket jag också gjorde, men du är inte desto mindre en rolig person väldigt ofta.
Hon tog förresten till överord om mig, men det är okej.
Embelie är överhuvudtaget en person som skulle vara intressant att förstå bättre.
Hon och Oktjabrj får gärna utveckla sina tankar lite mer.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Det är galet gay att behöva försvara sin sexualitet.