Vem är klokast på forumet?
Vem är klokast på forumet?
eftersom tråden kanske inte behöver handla helt och hållet om vilken forumare som är mest... osv tänkte jag ta tillfället i akt att oktjabrj är en väldigt trevlig snubbe. det var roligt att stifta bekantskap med dig igår på tuben från globen till t-centralen![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Oktjabrj verkar vara en genomtrevlig snubbe tycker jag.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Så vänder allt igen
/Jo©ke\
Så vänder allt igen
/Jo©ke\
Jag skulle vilja säga att namokab är forumets morfar, inte för att du är särskilt gammal eller så, men för att du är lite morfig.
Ja precis så![]()
Jag skulle vilja uppmärksamma tre st. tjejer, tre st. "lyssnare".
Alltså med andra ord tre tjejer som alltid ställer upp och finns där när man behöver prata, och förhoppningsvis känner väl ni att jag lyssnat på er också.
Det är ju givetvis lika viktigt att kunna lyssna som att kunna tala och med er är det väldigt lätt och väldigt givande att göra just detta. Tack för att ni finns, ni har varsin plats i mitt hjärta:
Popdrog, Sorrow, Malin_a
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"