Sidan 52 av 59 FörstaFörsta ... 2424344454647484950515253545556575859 SistaSista
Resultat 766 till 780 av 881

Ämne: Tråden om forumiter

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Jag hoppas inte det, forumets sarah palin skulle vara någon korkad person som inte förstår betydelsen av vad den själv säger och dess implikationer.
    Det finns inga korkade personer som lyssnar på kent. Kuggis.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Vem är förresten forumiten som inte tål att man kritiserar tigertindra?
    Jag gissar att du menar Oktjabrj eller möjligen mig. Men nån måste väl försvara henne trots att det framställs som jävligt ocreddigt att göra det ??? Det verkar ju vara fritt fram att hacka på henne.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Jag gissar att du menar Oktjabrj eller möjligen mig. Men nån måste väl försvara henne trots att det framställs som jävligt ocreddigt att göra det ??? Det verkar ju vara fritt fram att hacka på henne.
    Den förstnämnde är det korrekta svaret. Hade inte ens en tanke på dig.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Det måste vara jag!
    Nej, du är en av forumets vuxenmobbare.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    david_h gissar jag på.
    Nej.

Nej.
    Nej.

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Är det du?
    Nej.

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Vem är förresten forumiten som inte tål att man kritiserar tigertindra?
    Who can resist?

Jag hoppas inte det, forumets sarah palin skulle vara någon korkad person som inte förstår betydelsen av vad den själv säger och dess implikationer.
    Precis.
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Att jag skriver detta inlägg skulle möjligen kunna såra Sarah Palin, men det har hon nog överseende med, eftersom hon också tycker det är viktigt att ge folk feedback så att de får lite perspektiv på sig själva.
    Bekymrar det dig om du skulle såra Sarah Palin?!

För övrigt: jag tror du inte du riktigt förstår effekterna av det du just skrev.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

I fallet Kentforumet så verkar inte tigertindra alltid inse vilken effekt hon har på andras känslor när hon kommer med utlåtanden om dem. Om det beror på omedvetenhet eller på att hon inte bryr sig vill jag låta vara osagt, men på ett ungefär tror jag att det är detta som den här liknelsen handlade om. Rätta mig om jag har fel!

Att jag skriver detta inlägg skulle möjligen kunna såra Sarah Palin, men det har hon nog överseende med, eftersom hon också tycker det är viktigt att ge folk feedback så att de får lite perspektiv på sig själva.
    Jag är rätt kluven angående Sarah Palin. Jag tycker givetvis att många av hennes argument och åsikter är tossiga, men jag reagerar också på hur hon ofta bemöts i debatten. Det är så lätt att avfärda allt hon säger för att hon är en udda karaktär, men i somliga argument finns det faktiskt substans. Ingen motståndare är sämre än hennes/hans sista argument, och därför är jag öppen för att även sådana personer som tigertindra och Oktjabrj faktiskt kan ha något att komma med, även om chansen är liten.

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Jag är rätt kluven angående Sarah Palin. Jag tycker givetvis att många av hennes argument och åsikter är tossiga, men jag reagerar också på hur hon ofta bemöts i debatten. Det är så lätt att avfärda allt hon säger för att hon är en udda karaktär, men i somliga argument finns det faktiskt substans. Ingen motståndare är sämre än hennes/hans sista argument, och därför är jag öppen för att även sådana personer som tigertindra och Oktjabrj faktiskt kan ha något att komma med, även om chansen är liten.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Haha =)

EDIT: Det är väldigt uppenbart vem frågan om Sarah Palin syftar på.

Tyckte Myrpous omskrivning var klockren, framförallt delen om att hon inte inser vilka effekter det hon säger har på andra.

Det syftar förstås på att Sarah Palin "skojade" att några av hennes politiska opponenter borde skjutas. Och när någon galning sedan sköt en av de politiker som var med på Sarahs "lista" då menade Sarah att "det finns galningar och att man måste förstå skämt" (eller dylikt, minns inte den exakta formuleringen).
    Ja, och det är ungefär det jag menar: det är klart att det är en klumpig formulering och osmart retorik rent populistiskt, men å andra sidan, den som tar det på allvar använder det antagligen bara som ett eget populistiskt argument istället för att bemöta själva sakfrågan. Ungefär som när Oktjabrj kallar mig antidemokrat och vänsterhatare istället för att bemöta det jag skriver, eller när tigertindra publicerar inlägg efter inlägg om hur korkad jag är men inte visar i sak varför jag har fel. Och nej, jag försöker inte spela martyr, jag bara relaterar till något jag känner igen.

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Vem har störts penis på forumet?

Svar:

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Haha =)

Ja, och det är ungefär det jag menar: det är klart att det är en klumpig formulering och osmart retorik rent populistiskt, men å andra sidan, den som tar det på allvar använder det antagligen bara som ett eget populistiskt argument istället för att bemöta själva sakfrågan. Ungefär som när Oktjabrj kallar mig antidemokrat och vänsterhatare istället för att bemöta det jag skriver, eller när tigertindra publicerar inlägg efter inlägg om hur korkad jag är men inte visar i sak varför jag har fel. Och nej, jag försöker inte spela martyr, jag bara relaterar till något jag känner igen.
    Det är inte istället för något, Oskar. Det är relevanta invändningar mot det du skriver. Du förnekar väl inte att du är antidemokrat och vänsterhatare?

>bcq: Haha!
    Senast redigerat av Oktjabrj den 2011-01-19 klockan 22:32.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Sorry att jag är så dålig på att svara Oskar, ska egentligen inte skriva på det här forumet men efter att ha diskuterat frågan med Oktjabrj väljer jag ändå att behålla det ursprungliga inlägget (nedan istället). Oktjabrj må har rätt i att tigertindra kan bli sårad, fast å andra sidan kan det vara bra att få höra sanningen så att hon kanske någon gång förstår att folk här inne blir lite ledsna eller upprörda av vissa inlägg. Det här säger jag även som en generell feedback: om någon vill ge konstruktiv feedback till någon annan på forumet för att de ska förstå att deras inlägg kan påverka andra negativt så är det självklart ärligt och bra. Hur ska vi annars lära oss? Jag har t.ex. inga problem alls med att Oktjabrj tar en diskussion med mig.

Vad gäller Sarah Palin så vet jag inte så mycket om hennes åsikter (mer än några galna grejer jag hört) och då gillar jag bättre argument än smutskastning, förstås. Självklart passar det bra för dig att knyta an till detta ämne. Du är ju argumentationens starkaste förfader. Hoppas du inte sårat alltför många forumiter i de heta debatterna förresten ... (de måste ju bli grymt sårade när de blir kallade för parasiter ... NOT!)

__________________________________________________ ____

Det är väldigt uppenbart vem frågan om Sarah Palin syftar på.

Tyckte Myrpous omskrivning var klockren, framförallt delen om att hon inte inser vilka effekter det hon säger har på andra.

Det syftar förstås på att Sarah Palin "skojade" att några av hennes politiska opponenter borde skjutas. Och när någon galning sedan sköt en av de politiker som var med på Sarahs "lista" då menade Sarah att "det finns galningar och att man måste förstå skämt" (eller dylikt, minns inte den exakta formuleringen).

I fallet Kentforumet så verkar inte tigertindra alltid inse vilken effekt hon har på andras känslor när hon kommer med utlåtanden om dem. Om det beror på omedvetenhet eller på att hon inte bryr sig vill jag låta vara osagt, men på ett ungefär tror jag att det är detta som den här liknelsen handlade om. Rätta mig om jag har fel!

EDIT: Får passa på att gratta bcq till Årets inlägg.

Kan tillägga att jag tycker att tigertindra har många bra sidor.
    Senast redigerat av namokab den 2011-01-21 klockan 18:17.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Vad gäller Sarah Palin så vet jag inte så mycket om hennes åsikter (mer än några galna grejer jag hört) och då gillar jag bättre argument än smutskastning, förstås. Självklart passar det bra för dig att knyta an till detta ämne. Du är ju argumentationens starkaste förfader. Hoppas du inte sårat alltför många forumiter i de heta debatterna förresten ... (de måste ju bli grymt sårade när de blir kallade för parasiter ... NOT!)
    Det är aldrig min mening att såra nån, däremot tänker jag inte be om ursäkt för att jag tycker att somliga argumenterar som småbarn. Hoppar man på mig får man finna sig i att jag biter tillbaka.

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Det är aldrig min mening att såra nån, däremot tänker jag inte be om ursäkt för att jag tycker att somliga argumenterar som småbarn. Hoppar man på mig får man finna sig i att jag biter tillbaka.
    Hur då? Vad har du att bita med förutom rena påhopp? Du tycker uppenbarligen att det är lågt att kalla dig antidemokrat och vänsterhatare men det är du ju. Det är jättelätt att hitta inlägg av dig som visar det.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

MEn nu bytta ni sida och ingen kommer se mitt inlägg på förra sidan?!?!?!?!???!!!!!!!!

Buuuuhuuu!!!

Sidan 52 av 59 FörstaFörsta ... 2424344454647484950515253545556575859 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •