Sidan 9 av 59 FörstaFörsta 12345678910111213141516171819 ... SistaSista
Resultat 121 till 135 av 881

Ämne: Tråden om forumiter

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Du är liten och alla vill nypa i dina kinder
    Tala för dig själv, jag vill inte nypa Felix i kinderna

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Du är liten och alla vill nypa i dina kinder
    det är bra just nu
    Senast redigerat av Felix_Elite den 2009-11-14 klockan 22:54.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Rebecka95
    Guest

Standard

Jag vill vara forumets spammare, suger addict, lebb, lillgammla irriterande pms-monster och dessutom vill jag vara forumets snällaste. och jag har tveklöst förumets bästa musiksmak. och jag är bara helt enkelt bäst. och blondast.

och fan vad seriöst detta inlägg är.

Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rebecka95 Visa inlägg
    Jag vill vara forumets spammare, suger addict, lebb, lillgammla irriterande pms-monster och dessutom vill jag vara forumets snällaste. och jag har tveklöst förumets bästa musiksmak. och jag är bara helt enkelt bäst. och blondast.

Själv tycker jag du är forumets lillasyster

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rebecka95 Visa inlägg

Jag kan börja tro att du är rädd för den här tråden och därför gör vad som helst för att få den stängd ...
    Nej, skämt å sido, visst kan det vara kul att spamma ...

Jag är alltså ängslig. Någon annan tyckte att jag undvek konfrontation till varje pris. Hm, intressant ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Medlem Kjolles avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Inom en snar framtid kommer jag bli forumets tröstare, förståare och bry-sig-omare. Den rollen har jag nämligen fått in reality, i alla kretsar you'll see!
    Ännu är det vinter
    och den stora vita björnen ligger kvar
    den har lagt sig över asfalten och husen
    Jag hoppas att den inte ger sig av
    Så vi kan ligga kvar

Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Jag kan börja tro att du är rädd för den här tråden och därför gör vad som helst för att få den stängd ...

Jag är alltså ängslig. Någon annan tyckte att jag undvek konfrontation till varje pris. Hm, intressant ...
    Undviker inte de allra flesta konfrontation? För många tror jag det är så självklart att undvika konfrontation att man inte ens tänker på det.

Och jag kan faktiskt förstå att man undviker en sån här tråd. Jag är inte säker på att jag vill veta vad folk tror om mig. Fast att det bara är ett internetforum.

Medlem iisola_jockes avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

finns det fler forumiter än jag som starkt ångrar sina val av användarnamn?

iisola_jocke.. ja vad kan man säga.. jag var ung och dum.

Rebecka95
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Själv tycker jag du är forumets lillasyster
    höhöhö men ja. okej då. låter typ bra. då är jag liten, söt och oskyldig som en ängel-
    Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg

Nejdå! jag är allmänt flum av någon anledning, ska skärpa mig. vill inte få tråden låst.
    Undviker inte de allra flesta konfrontation? För många tror jag det är så självklart att undvika konfrontation att man inte ens tänker på det.

Och jag kan faktiskt förstå att man undviker en sån här tråd. Jag är inte säker på att jag vill veta vad folk tror om mig. Fast att det bara är ett internetforum.
    Aaa. Det finns säkert många som ogillar mig här, men alltså så är det ju överallt. Och ja, man undviker väl dem till varje pris, som om vi vore maffia.

Rebecka95
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av iisola_jocke Visa inlägg

jag gör det. när jag gick med ville jag heta bara rebecka men någon jävel hade tagit det och sedan aldrig använt kontot!
    men ja, det är som det är. spelar roll. jag var ung, dum och flumm.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Moongirl är forumets muslim
    embrace är helt klart forumets svarta får
    : ( Vad gör jag för fel?
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av iisola_jocke Visa inlägg

mm jag
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Rebecka95
    Guest

Standard

Mr är forumets knarkare. no offence jag gillar faktiskt dig mr.

är moongirl muslim?

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Jomen vi är tyvärr rätt bra på att kategorisera och generalisera och vi vill oftast inte förstå vad det är bakom alla ord, det är en otäck mentalitet att i grupp fördöma någon som bara är allmänt stökig för vi fördömer ofta hela personen inte bara beteendet.
    Precis, och med mer nyanserad kritik har man större möjlighet att påverka en annan människa. Inte för att det är något folk normalt orkar försöka ... Tvärtom känns det oftast befogat att spy galla till andra gallaspyare ... och överhuvudtaget på Internet som det verkar. Detta ständiga klagande har sina psykologiska orsaker och det är väl en av anledningarna till att jag försöker förhålla mig objektiv (och ängslig ) istället för subjektivt känslosam ... Synd bara om jag undertrycker en massa ilska ...

Jo, det flesta gör nog det. Men i en diskussion kan folk ha en tendens att argumentera med känslor istället för sakliga argument. Fråga Oskar vad han tycker om det (även om han kan bli emotionell ibland). Sedan finns det ju de som medvetet provocerar fram konfrontation. Jag är snarare inne på snös linje där, att ta upp saker som vi normalt inte vågar prata om därför att vi "måste" vara så himla politiskt korrekta och bli accepterade hela tiden ... Det kan fylla ett högre syfte att öppna upp om känsliga saker, nämligen att komma bort från våra förljugna självbilder (som Embrace kunde ha sagt om han valt att uttrycka sig på ett aningen mer diplomatiskt sätt ...).

EDIT:
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Läs igen! jag skrev endast om hur du skriver, inte att du är ängslig, för det vet jag inget om. Det är inte bara negativt alls mest för dig själv i så fall, för du vill vara artig och bli omtyckt, kanhända är det mer fel på mig som högaktningsfullt ofta skiter i om jag är omtyckt eller inte. För jag vet att jag duger som jag är.
    Jo, det kan ligga något i det, att jag vill bli omtyckt. Även om jag inte vill erkänna det.
    Alla vill nog bli omtyckta, även om de tycker om sig själva.
    Senast redigerat av namokab den 2009-11-14 klockan 23:11.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Jag ångrar mitt val jag med

Sidan 9 av 59 FörstaFörsta 12345678910111213141516171819 ... SistaSista