Senast redigerat av Felix_Elite den 2009-11-14 klockan 22:54.
Jag vill vara forumets spammare, suger addict, lebb, lillgammla irriterande pms-monster och dessutom vill jag vara forumets snällaste. och jag har tveklöst förumets bästa musiksmak. och jag är bara helt enkelt bäst. och blondast.
och fan vad seriöst detta inlägg är.
Jag kan börja tro att du är rädd för den här tråden och därför gör vad som helst för att få den stängd ...
Nej, skämt å sido, visst kan det vara kul att spamma ...
Jag är alltså ängslig. Någon annan tyckte att jag undvek konfrontation till varje pris. Hm, intressant ...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Inom en snar framtid kommer jag bli forumets tröstare, förståare och bry-sig-omare. Den rollen har jag nämligen fått in reality, i alla kretsaryou'll see!
Ännu är det vinter
och den stora vita björnen ligger kvar
den har lagt sig över asfalten och husen
Jag hoppas att den inte ger sig av
Så vi kan ligga kvar
Undviker inte de allra flesta konfrontation? För många tror jag det är så självklart att undvika konfrontation att man inte ens tänker på det.
Och jag kan faktiskt förstå att man undviker en sån här tråd. Jag är inte säker på att jag vill veta vad folk tror om mig. Fast att det bara är ett internetforum.
finns det fler forumiter än jag som starkt ångrar sina val av användarnamn?
iisola_jocke.. ja vad kan man säga.. jag var ung och dum.
höhöhö men ja. okej då. låter typ bra. då är jag liten, söt och oskyldig som en ängel-
Nejdå! jag är allmänt flum av någon anledning, ska skärpa mig. vill inte få tråden låst.
Aaa. Det finns säkert många som ogillar mig här, men alltså så är det ju överallt. Och ja, man undviker väl dem till varje pris, som om vi vore maffia.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Mr är forumets knarkare. no offence jag gillar faktiskt dig mr.
är moongirl muslim?
Precis, och med mer nyanserad kritik har man större möjlighet att påverka en annan människa. Inte för att det är något folk normalt orkar försöka ... Tvärtom känns det oftast befogat att spy galla till andra gallaspyare ... och överhuvudtaget på Internet som det verkar. Detta ständiga klagande har sina psykologiska orsaker och det är väl en av anledningarna till att jag försöker förhålla mig objektiv (och ängslig) istället för subjektivt känslosam ... Synd bara om jag undertrycker en massa ilska ...
Jo, det flesta gör nog det. Men i en diskussion kan folk ha en tendens att argumentera med känslor istället för sakliga argument. Fråga Oskar vad han tycker om det (även om han kan bli emotionell ibland). Sedan finns det ju de som medvetet provocerar fram konfrontation. Jag är snarare inne på snös linje där, att ta upp saker som vi normalt inte vågar prata om därför att vi "måste" vara så himla politiskt korrekta och bli accepterade hela tiden ... Det kan fylla ett högre syfte att öppna upp om känsliga saker, nämligen att komma bort från våra förljugna självbilder (som Embrace kunde ha sagt om han valt att uttrycka sig på ett aningen mer diplomatiskt sätt ...).
EDIT:
Jo, det kan ligga något i det, att jag vill bli omtyckt. Även om jag inte vill erkänna det.
Alla vill nog bli omtyckta, även om de tycker om sig själva.
Senast redigerat av namokab den 2009-11-14 klockan 23:11.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Jag ångrar mitt val jag med