Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: M. Sköld + The 90S = Sant?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard M. Sköld + The 90S = Sant?

Kollade nyss på Henrik Schyfferts "The 90S - Ett Försvarstal". På slutet av showen kommer det upp en massa bilder från 90-talet på personer från Killinggänet, etc. Helt plötsligt hoppar det upp en bild på en person som är väldigt lik Martin Sköld, i modell yngre (Tänk Krämvideon). Pausade och plockade fram boken i kentboxen och jämförade, och det måste fan vara han alternativt hans tvillingbror... Någon som kan jämföra och kolla? Det kommer i slutet runt 1h och 44min... Tyckte mig även se Markus susa förbi, men det kan mycket väl vara någon annan...

Vad tror ni? Är det Martin, eller har en tvillingbror?
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

tyckte mig också se Martin Sköld i en utav bilderna : P

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av KRM Visa inlägg
    Kollade nyss på Henrik Schyfferts "The 90S - Ett Försvarstal". På slutet av showen kommer det upp en massa bilder från 90-talet på personer från Killinggänet, etc. Helt plötsligt hoppar det upp en bild på en person som är väldigt lik Martin Sköld, i modell yngre (Tänk Krämvideon). Pausade och plockade fram boken i kentboxen och jämförade, och det måste fan vara han alternativt hans tvillingbror... Någon som kan jämföra och kolla? Det kommer i slutet runt 1h och 44min... Tyckte mig även se Markus susa förbi, men det kan mycket väl vara någon annan...

Vad tror ni? Är det Martin, eller har en tvillingbror?
    det borde vara martin då han inte har någon tvillingbror. har iof inte sett showen men schyffert har ju delat replokal med kent nån gång på 90-talet när han fortfarande spelade med whale och kent förekommer tre gånger i percy tårar (när lars kronlund (johan rheborg) från systembolaget föreläser för aeronauterna i rymdstaden visar han bilder på martin och sami från verkligen-bookleten, när hardy nilsson ska gå in på pet sounds ser man en krämposter i pet sounds skyltfönster och inne i butiken ser man en annan krämposter i skyltfönstret. slutligen när inde är ute och letar efter sveriges la klipps det från ganstarapparna i göteborg till schyffert och inde och inde säger "ja martin sköld, kartenheten i stockholm...".
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Skulle väl inte vara så konstigt om Martin och Schyffert träffats på någon fest.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Inte jiddra privatliv nu!
    Senast redigerat av Clive_Burrs_granne den 2009-11-29 klockan 06:24. Anledning: fylleri

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    det borde vara martin då han inte har någon tvillingbror. har iof inte sett showen men schyffert har ju delat replokal med kent nån gång på 90-talet när han fortfarande spelade med whale och kent förekommer tre gånger i percy tårar (när lars kronlund (johan rheborg) från systembolaget föreläser för aeronauterna i rymdstaden visar han bilder på martin och sami från verkligen-bookleten, när hardy nilsson ska gå in på pet sounds ser man en krämposter i pet sounds skyltfönster och inne i butiken ser man en annan krämposter i skyltfönstret. slutligen när inde är ute och letar efter sveriges la klipps det från ganstarapparna i göteborg till schyffert och inde och inde säger "ja martin sköld, kartenheten i stockholm...".
    Makes sense
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"

Staffan747
    Guest

Standard

No fucking shit sherlock...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •