Allra först och främst: Det heter ju inte backtrack, så dum man kan vara!
Först och främst: den här hör hemma här: http://kent.nu/kontakt.asp?mottagare=webmaster men sedan sidan uppdaterades finns inte den sidan, så det här forumet är det näst bästa stället för den här diskussionen tycker jag. Om jag har fel, rätta mig.
Jag skapade inlägget Hemligt meddelande i Kärleken Väntar för ett tag sedan, och fick fantastisk feedback som det här direkt, och om inte annat så borde man kunna skratta åt grejen. Men det blev låst? Nu är jag inte så himla bitter, men mer nyfiken på varför. Är det för att en minut av en kentlåt publicerades, vilket då skulle vara upphovsrättsintrång? Det hörde ju hemma i V&A-forumet tycker jag, diskussionen var inte så OT (förutom jag och fina Gråbo som pratade ett par inlägg). Så, snälla förklara varför det låstes, och om det inte finns någon bra anledning, varför inte låsa upp det?
PS: personligen tror jag, i hemlighet, att kentarna, efter att förstås ha offrat en get och dansat i ett pentagram till Kraftwerk låste inlägget för att de inte ville att någonting skulle komma ut till allmänheten om vad de gjort.