tobbe non stop..
var det du som önskade "ndbpm" i p3 nyss? hehe
tobbe non stop..
var det du som önskade "ndbpm" i p3 nyss? hehe
Tack Tobbe Non Stop för att du förgyllde mitt sommarjobb med att önska När det blåser på månen i P3's Pop Non Stop. Jag fattade att det var du som önskat låten innan de ens sade ditt namn! Tack som fan!
like a sign saying no one cares no more
Shit, innan ens låten är slut finns det en tråd om den![]()
Jag är nog nästan helt säker på det, med tanke på motiveringen.
http://kent.nu/forumet/showthread.php?t=734
Tack som fan TNS!
like a sign saying no one cares no more
hur kan folk tro att det var jag
nej men visst var det jag. underbart att äntligen få höra den![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag som inte äger nån radio, hur var motiveringen?
inget.
så här skrev jag i mitt mejl. fast cia utlämnade delen om hur jag drev jocke nästan till vansinne. och sen fick jag heta tobbe i malmö, vilket iof var lite nostalgiskt eftersom jag hette så på forumet en gång i tiden...
med bara två veckor kvar på sommarjobbet nu kan jag inte låta sommaren passera utan att ha fått höra min önskelåt så snälla spela världens bästa låt när det blåser på månen men världens bästa band kent, det skulle göra min dag för låten är så underbar. dessutom skulle det ta mig tillbaka till den underbara kvällen på limhamnsfältet 2005 när jag äntligen höra låten efter tjat och skrikande på tidigare spelningar som nästan drev jocke berg till vansinne. dessutom har dom på skoj sagt att det var för mig dom körde låten på sin turné 2005. så snälla förgyll min dag med denna fantastiska låt
tobbe non stop
malmö
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
shit...jag är förärad två trådar på grund av det här. fan vad jag är cool :P
Jag blev helt mobbad på jobbet.
Hörde bara att någon önskade NDBPM, och sa högt "Är det TNS som önskar eller?", och precis då säger dom "från Tobbe"... och min kollega bara kollar på mig som om jag vore helt störd xD Haha.
Han är en icke-kentare.
Det var jag som sammanfogade de båda trådarna. Svårt att säga vilken tråd som kom först, eftersom båda postades klockan 11.50. Men "Kent - När det blåser på månen. Önskningen på P3" har i alla fall en mer utförlig rubrik, så din tråd fogades till den. Alla inlägg finns här nu.
Låt dom komma nu
Förlåt, men jag fattar inte varför det här diskuteras i en egen tråd. Det finns ju redan en "Kentmusik i Radio & TV".
.
Precis.
Först kommer länken och sen blir det låst.
Senast redigerat av sofia747 den 2007-08-07 klockan 18:14.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"