Eefter att ha läst fotograferingstråden här så skippar jag nog systemkameran som jag tänkte tagit med.
Eefter att ha läst fotograferingstråden här så skippar jag nog systemkameran som jag tänkte tagit med.
ingen blev nog smittad, eftersom det var för att han blev yr, han sa att allt bara börja snurra för honom men sen mådde han bra och såg resten av konserten och kom ganska långt fram igen. undrar vad orsaken var, kanske att han hade varit så nervös flera timmar innan insläpp och köat jättelänge och sånt, kroppen blev nog ganska påverad.
jaa det va himla synd om honom. fattade inte att det var marcus först, fick reda på det efter konserten när vi träffades igen. vi skiljdes ju åt vid insläppet.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jocke sade visst någonting i stil med Göteborg-Stockholm 3-0 ikväll, angående publik/konserter. Bästa låtlistorna där med, så grattis Göteborg!
Och jävligt kul att Vals för Satan är med på allvar, femte spelningen i rad nu. Den var alldeles fantastisk i Malmö, kul om den är med turnén ut nu.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2010-03-20 klockan 21:48.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
jaaa låtlistan (igår) var så himlahimlahimlaJÄVLA bra. trodde inte mina öron, pojken med hålet i handen... åh! och SOCKER. åh va fint det var. och ja, det kom en del tårar under den låten.
det enda som jag saknade, eller ah, egentligen så ska jag inte ens klaga för det var helt grymt, men hade SÅ gärna velat höra vinternoll2 men hoppas dom spelar den i örebro.
jag blev väldigt besviken på publiken igår, i alla fall där jag stod.
jag hamnade på 3-4 raden, och jag funderade seriöst på att gå bak lite bara för att alla var så fruktansvärt lama. hon bedvid mig stod och höll för öron, sen armarna i kors, sjöng aldrig med, och så kollade hon konstigt på mig för att jag sjöng med hela tiden och hoppade och klappade.
det enda de längst fram var bra på var att skrika. inte förrän typ havvägs in i konserten blev det äntligen lite action.
men vi var väldigt duktiga på att sjunga för turnémanagern (totte?) som fyllde 50.
och vy punks jump blir bara bättre och bättre för varje gång. roligt med owc också.
don't have to be beautiful, but it's nice.
är det bara jag som ÄÄÄLSKAR hjärta och blir riktigt ledsen för att de inte spelar den nu i göteborg![]()
Jag ska gå ikväll och håller dock fortfarande hoppet uppe för att den kommer ikväll - chansen verkar inte jättestor tyvärr![]()
Alla är ju inte skuttare och sånt, de stod nog bara och njöt av konserten.
Förstaraden alltså.
When you can live forever, what do you live for?
man måste inte vara helt crazy och hoppa och skrika och sjunga med i varje stavelse, man kan bara stå och njuta. jag varvar mellan dom två lägena, ibland blir jag som paralyserad, blir helt tagen för att det går så rakt in i själen och i nästa sekund så dansar jag så mycket att jag är övertygad om att jag ska svimma.
tycker att alla ska få göra precis vad dom känner för på en konsert, alla upplever det olika. för vissa gör det så enormt ont men ändå så befriande och för vissa så är det hela ett stort party osv...