Sidan 10 av 16 FörstaFörsta 12345678910111213141516 SistaSista
Resultat 136 till 150 av 234

Ämne: Göteborg 18, 19, 20 & 21 mars

Standard

Eefter att ha läst fotograferingstråden här så skippar jag nog systemkameran som jag tänkte tagit med.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Leonard Visa inlägg
    Eefter att ha läst fotograferingstråden här så skippar jag nog systemkameran som jag tänkte tagit med.
    Står man bara inte med systemkameran uppe i ansiktet på vakterna tror jag inte det blir problem. Mig hackade vakten inte på förrän näst sista låten när jag stod precis vid kravallstaketet och fotade.

det går över, det går över, det går aldrig över

Medlem Maax500s avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Låtlistan igår var waaay bättre än torsdagen, var ju bara chans som fattades
    Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Nästa kommentar från någon av bandmedlemmarna i tråden om soundet: "Det är egentligen inte Jocke som sjunger, det är en... gitarr!"

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Kåtast på forumet?
    Är trött på att läsa dina sexistiska tantsnusk-inlägg överallt, hela tiden.
    Det äcklar mig.
    Men oj herregud vad känslig. Finns en ignorerafunktion
    Och så farligt är de väl ändå inte? Jösses. Är ju typ 3 inlägg eller nåt. Senaste tiden.
    Senast redigerat av popdrog den 2010-03-20 klockan 17:15.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    usch, stackars han som kräktes..... KUL
    haha tur att jag inte var där, hade fått panik
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Jag såg bara när han gick ut. Undrar hur många som blev smittade...
    ingen blev nog smittad, eftersom det var för att han blev yr, han sa att allt bara börja snurra för honom men sen mådde han bra och såg resten av konserten och kom ganska långt fram igen. undrar vad orsaken var, kanske att han hade varit så nervös flera timmar innan insläpp och köat jättelänge och sånt, kroppen blev nog ganska påverad.
    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    usch, stackars han som kräktes..... KUL
    jaa det va himla synd om honom. fattade inte att det var marcus först, fick reda på det efter konserten när vi träffades igen. vi skiljdes ju åt vid insläppet.

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sockeeer Visa inlägg
    ingen blev nog smittad, eftersom det var för att han blev yr, han sa att allt bara börja snurra för honom men sen mådde han bra och såg resten av konserten och kom ganska långt fram igen. undrar vad orsaken var, kanske att han hade varit så nervös flera timmar innan insläpp och köat jättelänge och sånt, kroppen blev nog ganska påverad.

jaa det va himla synd om honom. fattade inte att det var marcus först, fick reda på det efter konserten när vi träffades igen. vi skiljdes ju åt vid insläppet.
    Jaha, stackarn Han kanske inte hade druckit tillräckligt då.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jocke sade visst någonting i stil med Göteborg-Stockholm 3-0 ikväll, angående publik/konserter. Bästa låtlistorna där med, så grattis Göteborg!

Och jävligt kul att Vals för Satan är med på allvar, femte spelningen i rad nu. Den var alldeles fantastisk i Malmö, kul om den är med turnén ut nu.
    Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2010-03-20 klockan 21:48.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Jocke sade visst någonting i stil med Göteborg-Stockholm 3-0 ikväll, angående publik/konserter. Bästa låtlistorna där med, så grattis Göteborg!

Och jävligt kul att Vals för Satan är med på allvar, femte spelningen i rad nu. Den var alldeles fantastisk i Malmö, kul om den är med turnén ut nu.
    jaaa låtlistan (igår) var så himlahimlahimlaJÄVLA bra. trodde inte mina öron, pojken med hålet i handen... åh! och SOCKER. åh va fint det var. och ja, det kom en del tårar under den låten.
    det enda som jag saknade, eller ah, egentligen så ska jag inte ens klaga för det var helt grymt, men hade SÅ gärna velat höra vinternoll2 men hoppas dom spelar den i örebro.

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

jag blev väldigt besviken på publiken igår, i alla fall där jag stod.
    jag hamnade på 3-4 raden, och jag funderade seriöst på att gå bak lite bara för att alla var så fruktansvärt lama. hon bedvid mig stod och höll för öron, sen armarna i kors, sjöng aldrig med, och så kollade hon konstigt på mig för att jag sjöng med hela tiden och hoppade och klappade.
    det enda de längst fram var bra på var att skrika. inte förrän typ havvägs in i konserten blev det äntligen lite action.
    men vi var väldigt duktiga på att sjunga för turnémanagern (totte?) som fyllde 50.

och vy punks jump blir bara bättre och bättre för varje gång. roligt med owc också.

don't have to be beautiful, but it's nice.

Standard

är det bara jag som ÄÄÄLSKAR hjärta och blir riktigt ledsen för att de inte spelar den nu i göteborg

Jag ska gå ikväll och håller dock fortfarande hoppet uppe för att den kommer ikväll - chansen verkar inte jättestor tyvärr

Standard

Citat Ursprungligen postat av olivia bengtsson Visa inlägg
    jag blev väldigt besviken på publiken igår, i alla fall där jag stod.
    jag hamnade på 3-4 raden, och jag funderade seriöst på att gå bak lite bara för att alla var så fruktansvärt lama. hon bedvid mig stod och höll för öron, sen armarna i kors, sjöng aldrig med, och så kollade hon konstigt på mig för att jag sjöng med hela tiden och hoppade och klappade.
    det enda de längst fram var bra på var att skrika. inte förrän typ havvägs in i konserten blev det äntligen lite action.
    men vi var väldigt duktiga på att sjunga för turnémanagern (totte?) som fyllde 50.

och vy punks jump blir bara bättre och bättre för varje gång. roligt med owc också.
    Typ exakt sådär var brudarna längst fram den 18e, var totalt lame som fan, förstår inte vad dom gjorde längst fram. Och ändå hade dom kent tatuerat på handlederna. Losers.

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Alla är ju inte skuttare och sånt, de stod nog bara och njöt av konserten.
    Förstaraden alltså.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av pekkapower Visa inlägg
    är det bara jag som ÄÄÄLSKAR hjärta och blir riktigt ledsen för att de inte spelar den nu i göteborg

Jag ska gå ikväll och håller dock fortfarande hoppet uppe för att den kommer ikväll - chansen verkar inte jättestor tyvärr
    Ska inte gå men hoppas de tar upp Hjärta igen. Jag såg den två gånger i Stockholm och den var en av de 2-3 bästa låtarna båda kvällarna, tycker jag.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

man måste inte vara helt crazy och hoppa och skrika och sjunga med i varje stavelse, man kan bara stå och njuta. jag varvar mellan dom två lägena, ibland blir jag som paralyserad, blir helt tagen för att det går så rakt in i själen och i nästa sekund så dansar jag så mycket att jag är övertygad om att jag ska svimma.

tycker att alla ska få göra precis vad dom känner för på en konsert, alla upplever det olika. för vissa gör det så enormt ont men ändå så befriande och för vissa så är det hela ett stort party osv...

Sidan 10 av 16 FörstaFörsta 12345678910111213141516 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •