Sidan 11 av 16 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516 SistaSista
Resultat 151 till 165 av 234

Ämne: Göteborg 18, 19, 20 & 21 mars

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

det är klart att man inte behöver hoppa och sjunga hela konserten, det gör ju inte jag heller.
    men det är skillnad på att stå och bara njuta och att stå och se ut som man tycker det är ett slöseri av tid att överhuvud taget vara där.

don't have to be beautiful, but it's nice.

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av olivia bengtsson Visa inlägg
    det är klart att man inte behöver hoppa och sjunga hela konserten, det gör ju inte jag heller.
    men det är skillnad på att stå och bara njuta och att stå och se ut som man tycker det är ett slöseri av tid att överhuvud taget vara där.
    men ni vet ju inte hur dom tänker. dom får väl stå o se ut som dom vill, klart dom vill va där om dom köat och köpt en dyr biljett.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    vilket band såg du egentligen?
    sofia747 har en bror som spelade med sitt band igår, säkert på att det inte var dom du såg?

Citat Ursprungligen postat av Sockeeer Visa inlägg
    man måste inte vara helt crazy och hoppa och skrika och sjunga med i varje stavelse, man kan bara stå och njuta. jag varvar mellan dom två lägena, ibland blir jag som paralyserad, blir helt tagen för att det går så rakt in i själen och i nästa sekund så dansar jag så mycket att jag är övertygad om att jag ska svimma.

tycker att alla ska få göra precis vad dom känner för på en konsert, alla upplever det olika. för vissa gör det så enormt ont men ändå så befriande och för vissa så är det hela ett stort party osv...
    good point. man kan njuta av upplevelser på olika sätt.

Citat Ursprungligen postat av olivia bengtsson Visa inlägg
    har man köat hela dagen tycker man nog inte det är slöseri med tid att vara där
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Jag såg dem igår (20/3) och där jag stod var det riktigt bra drag! Men jag stod väldigt långt fram, kanske andra raden. Åh h*lvete vilken bra konsert det var!
    " När ska du se han Kent?"

Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Det är klart att folk ska få göra som dom vill men det ligger faktiskt lite i att de som står längst fram (framför allt på kent...) ofta ser mest uttråkade ut på hela konserten. Då börjar man ju undra liksom. Det kan ju förstöra stämningen lite när folk står med armarna i kors och typ tittar bort om inte annat.

Minns att jag såg någon på ungefär tredje raden på någon utav konserterna i göteborg 07 som stod och läste en bok kom jag på nu, haha. Det var ganska underhållande!
    one november, spawned a monster in the shape of this child

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av popnonstop Visa inlägg
    Minns att jag såg någon på ungefär tredje raden på någon utav konserterna i göteborg 07 som stod och läste en bok kom jag på nu, haha. Det var ganska underhållande!
    haha, det blir ju ett väldigt företag bara att tyda texten. men ändå, varför sitta hemma och lyssna på stereo och läsa när man kan göra det med livemusik?

i torsdags för övrigt så stod det en bakom mig som verkade tro att det var helt okej att tafsa på mig, lite för gammal och lite för onykter. var det någon mer som råkade ut för honom? jag såg att han hamnade bakom någon annan sen, och hon såg inte särskilt road ut.
    Senast redigerat av olivia b den 2010-03-21 klockan 17:42.

don't have to be beautiful, but it's nice.

Standard

Fredagens spelning var ju hur grym som helst. Lyckades dock hamna brevid två tråkmånsar som blängde på mig när jag vrålade med i låtarna. De stod bara och stirrade rakt fram, inte ens en applåd kunde de bjuda på. Trist.

Bästa låten: Idioter.
    Du och jag, Döden <3

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jag tycker det var kul igår när jag skrattade så jättemånga kollade på mig fast lite pinsamt också
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Var på de tre första, fredagen var bäst! Hamnade bredvid en man med black dog-keps alla dagarna, han var cool

Medlem Pacemakers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    usch, stackars han som kräktes..... KUL
    Nja, efter att ha köat sen typ 7-8 så var jag rätt förbannad, för jag skulle gissa på att jag var den första som gjorde det....
    Småbarn är onda'

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Lite kuriosa om MIDVH.

Jocke berättade visst ikväll att MIDVH var den första låten som skrevs till Du & jag döden. Dock gillade inte de andra i bandet den och Martin sade t.o.m. att de borde skita i att spela in den till albumet. Fast sedan återupptäckte de låten lite senare och gjorde om den lite.

Resten är, som det heter, historia.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Tack kent för fyra sagolika spelningar i götet!
    Nu blir det jobbigt att återvända till vardagen igen...
    Längtar redan till sommarens spelningar.

Bäst ikväll: att Sami snackade i mikrofonen: Jocke tog av sig sin röda skinnjacka och frågade publiken längst fram om det var ngn som ville ha, varpå alla vrålade ja. Jocke: är ni galna eller?
    Då stegar Sami fram greppar micken och säger: du vet väl att det är de som betalat för den.

Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    Var på de tre första, fredagen var bäst! Hamnade bredvid en man med black dog-keps alla dagarna, han var cool
    Hah, han trengte seg inn foran meg i går, jeg sto og vurderte om jeg skulle sparke han i leggen. Kom fram til at jeg er for gammel.

Citat Ursprungligen postat av kajsa747 Visa inlägg
    Tack kent för fyra sagolika spelningar i götet!
    Nu blir det jobbigt att återvända till vardagen igen...
    Längtar redan till sommarens spelningar.

Bäst ikväll: att Sami snackade i mikrofonen: Jocke tog av sig sin röda skinnjacka och frågade publiken längst fram om det var ngn som ville ha, varpå alla vrålade ja. Jocke: är ni galna eller?
    Då stegar Sami fram greppar micken och säger: du vet väl att det är de som betalat för den.
    Åh, fantastisk!
    Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen

musik non stop till slut

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Hade några jävla skitjobbiga människor jämte mig idag som totalt förstörde hela stämningen. Visst, man måste väl få ha lite kul men seriöst! Ta hänsyn till att det står folk bredvid dig och hoppa inte som nån jävla idiot när det inte finns plats (längst fram vid staketet), och vifta inte med armarna som om du behövde räddas från nån jävla öde ö! ÅÅH BLIR SÅ FÖRBANNAD
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av kajsa747 Visa inlägg
    Hoppas nån fick detta på film och lägger upp på tuben
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Sidan 11 av 16 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •