Göteborg - Stockholm 4-0
Helt klart. Herrejävlar vad bra det har varit.
Göteborg - Stockholm 4-0
Helt klart. Herrejävlar vad bra det har varit.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
..vad ska man säga..stad efter stad..kväll efter kväll..
Leverera
Beröra
Imponera
..ge allt..ställa om..ställa tillbaka..om och om igen..
..fungera i vardagen däremellan..
Hatten av.
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
ÅH, det har varit helt SJUKT underbart
Dock lite irriterande när de bredvid en (som alltid ska vara tråkmånsar) står och tittar på en och vänder sig om och så. Det är helt lugnt för mig att bara stå och njuta, men man behöver ju inte titta snett på de som typ sjunger med och hoppar och dansar...
Men tack för en fin konsert! (21/3)
En grym konsert, Kevlarsjäl och Svarta Linjer var bästÄlskade basen som fick pungkulorna att leka klockspel.
Sjukligt bra. Mästerligt.
Är så himla glad över att de valde att spela OWC och Kevlarsjäl igår. Kärleken väntar borde inte ens få spelas live längre. Och discoversionen av Dom andra är så in i helsikes svängig. Tummen upp!
Tänk om jag har fel?
så himla roligt att jocke är så dansig!
Ni är för roliga alltså!
Seriöst, skrattar irl. Det har varit betydligt värre inlägg än mina på det här forumet, tro mig.![]()
Senast redigerat av popdrog den 2010-03-22 klockan 18:56.
When you can live forever, what do you live for?
Riktigt grym konsert igår,
bästa låten var nog Taxmannen.
Töntarna var förvånansvärt bra, vilken bas.
Blev lite besviken på att de inte spelade Vals för satan men fick iallafall höra Sjukhus. Tack för en väldigt bra spelning!
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
hahahahahahahaha!!!!!
jag skrattar, men det kanske beror på att jag är lika "tantsnuskig" jag och älskar inläggen!!!
jag har läst inlägg som varit betydligt "grövre". det här är ju mest observationer!
neeeeej, den har jag missat!
måste kolla!
Senast redigerat av Wasti den 2010-03-23 klockan 08:56.
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Jocke böjde sig ner under torsdagen, mot partiet precis framför honom och skrek/sa/frågade någon i publiket något. Vad? Någon vet väl![]()
Detta skedde under någon av de fem första låtarna, minns inte vilken dock. Precis efter en låt och strax innan applåderna.
Var där den 19onde. Har lyssnat som en galning på Kent i fem år och detta var första gången live ! Jag var helt hysterisk ! Vilken upplevelsejag kan lova att detdär inte var sista gången ! Ååååh, jag längtar till sommarn nu
![]()