var kjempebra på fredag!! og najs låtliste, håper det blir like bra i oslo imorra![]()
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
Såg en jättesöt kille jag inte hann byta några ord med. Är du någonstans där ute? Du var på Kent 21/3 i Gbg och stod i mitten väldigt långt fram. Du var blond och hade blårutig skjorta. Hör av dig om det är du eller om du vet vem det är
Killen i grön kentt-shirt![]()
såg en jättejättesöt tjej med svart långt hår och lugg, alla fyra dagarna, du stod i mitten längst fram och åt dextrosol med dina kompisar. blev kär vid första ögonkastet! hör av dig om du vet vem jag är
ofta man står längst fram på en konsert och äter dextrosol!
ooookej? Kanske man ska bry sig om bandet om man står längst fram! Moget att stå och lägga sin energi på någonting annat än FETRÖJ!
Hatar de som jämt står längst fram. SÅ jävla lama. Man kanske ska gilla bandet om man går?
Verkar som att alla längst fram bara är där för förbandet!?!
Fattar inte varför folk ska springa vid insläpp heller. Man kan väl få gå in i taget. Ha kösystem med nummer!
inget.
eller hur kentiidiot!! har fan försökt styra upp det där med kösystem. men ingen har NÅGON respekt. USCH!
Mmm, och har man stått längst fram på en konsert kan man ju vänta några år innan man står längst fram igen. Turas om, HALLÅ?
inget.
Haha, jag gillar hur forumet blir flera små kontaktannonser!
Ps. Vill fortfarande få kontakt med den brunhåriga killen med färgglada kläder och röd mössa. Tack
Vad skönt att jag var där med frugan. Behöver inte söka efter mitt livs kärlek på forumet, jag vet redan vart hon är![]()
haha kontaktannons! jag stod jämte en söt tjej i nån svart eller vit kenttröja och brunt hår på spelningen den 19, skulle gärna få kontakt med henne =)
socker + vara helt lam och äta dextrosol = sant!
FNISS! jag gillar er skarpt :*
men alltså vadå jag är där för förbandet...? camela <3