Var är festen innan (fredagen)?
Personligen har jag noll koll på Göteborg, men det skulle ju vara grymt trevligt ifall det spelades Kent i högtalarna någonstans, samtidigt som man knäcker ett dussin kalla.
Var är festen innan (fredagen)?
Personligen har jag noll koll på Göteborg, men det skulle ju vara grymt trevligt ifall det spelades Kent i högtalarna någonstans, samtidigt som man knäcker ett dussin kalla.
Någon som vet om det finns möjlighet till att hänga in väskor i garderoben?![]()
Ingången är vartdå? Igenom Lisebergs portar(där man får betala inträdesavgift antar jag), eller in där vid sidan av Lisebergshallen?
via ingången. annars kommer man in bakvägen och kommer in via logerna, (vilket i och för sig inte hade varit helt fel...), framme där scenen kommer att stå. så man går in genom portarna, men man behöver inte betala inträdesavgift, så elaka är inte göteborg & co.
don't have to be beautiful, but it's nice.
ne det är väl en ingång bredvid?
det finns, men då kommer man som sagt in bakvägen. skulle kunna hända att man kan komma in via rondo eller något, men jag är tveksam till det. huvudingången är innanför portarna.
det är lättast för arrangörerna vid insläppet att släppa in via ingången också, eftersom man kan använda de vanliga kassorna som köer.
don't have to be beautiful, but it's nice.
har dock för mig att det inte var så sist men det var 2007 så minnet kanske sviker mig
2007 släppte dom ju in vid den dörren som är så nära att man i princip ser scenen när dom öppnar dörrarna. var så bra! hoppas det är så nu med
Okej, förstår inte. Ska man först köa utanför liseberg och sen öppnar de grindarna och då springer man? Eller köar man nära scenen?
Man lär ju se det när man väl kommer dit men kan ju vara skönt att veta lite innan.
When you can live forever, what do you live for?