Ta bort skräptråden istället, så folk lär sig att skriva och läsa i rätt forumdelar istället.
Är jag förövrigt ensam om att aldrig skrivit i den där röriga skittråden?
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Skräptråden är det här forumets hjärta
Håller med. Fast det kan vara roligt ibland.
Men inte om man hänger där 24/7 eller fortsätter skriva skit överallt i forumet som om det var en stor skräptråd och har glömt att det finns regler här och man kan låta bli att skriva om man inte har något att skriva om. No shit. Och man ska inte glömma att vem som helst kan komma hit och läsa. OMG!!1 Jag vill verkligen inte läsa hur ful du tycker att nån tjej är eller något liknande. Du kan vara ful själv.
Men du har ju märkt att du för i övrigt är rätt ensam om att inte skriva i skräptråden, så fortsätt så och låt mig och andra vara nöjda med att den finns?
Jag är full av logik på mitt arbete på fritiden föredrar jag att spåna ofta tämligen förutsättningslöst för det är då man kan komma på helt nya grejer. Om det ska skrivas perfekt och ordentligt då vill inte jag skriva alls.
Ojoj här var det en hatisk stämning.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Själv är jag här för Marilyn Manson!
Jag roas åt att somliga stör sig på skräptråden, sänker vi Kent's pretentiösa status med den? Skit i att läsa och delta, det är ert val.
Eller vill ni göras oss en tjänst, så vi slipper bli "fördummade, chattande människor"?
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
bra där svante!