Sidan 3 av 58 FörstaFörsta 1234567891011121353 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 863

Ämne: Diskussioner om låtlistorna vårturnén 2010 (SPOILERS)

Moderator Stoffes avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Att de inte spelade 747 känns jättekonstigt för mig. Fattade att det var kört när Jocke fick på sig den akustiska gitarren. Men ärligt talat, Kärleken väntar? Nu har jag hört den fler gånger live än 747. Inte okej.
    Tycker också att den har spelat ut sin roll...

Standard Extraverser

Någon som har en bra idé om hur de nya extraverserna gick?
    Jag hade iaf svårt att höra..

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

RIP 747
    When you can live forever, what do you live for?

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Jag förväntade mig verkligen 747. Vad otroligt tomt det blev utan den.
    Saknade mycket från Hagnesta Hill också.
    Ja, den spellistan saknade mycket äldre material.

Standard

Efter fyra timmars tågresa sitter jag nu i Uppsala och laddar inför söndag. Jag måste säga att låtlistan gjorde mig jävligt opepp (vilket kanske är bra?). Alldeles för mycket Gott & Blandat, alldeles för lite Röd (kom igen, den är ändå topp 3 av Kents plattor och framförallt den senaste plattan). Att vare sig Svarta linjer eller Det finns inga ord finns med är snudd på... bara helt oförståeligt!

747 tycker jag är okej att de stryker, hur fantastisk den än må vara så har det blivit rutin att avsluta med den. Men jag ser ingen tydlig struktur; hoppas de experimenterar och har experimenterat klart till på söndag.
    rbroddmark.tumblr.com

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Men På Drift, Owc och guldregnet var grymt bra. Du är ånga också.
    Har brännmärken på min låtlista <3

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Alltså, 747. Vilket jäkla antiklimax. Är oerhört besviken på att den inte spelades. Låtlistan var ganska tråkig. Underlig entré när de tog bort skynket innan allt började och så fick de vandra in på scnen som vanligt. Däremot var LSD, någon? fantastiskt bra. Det var mycket som ändå var bra, men det överskuggas av allt som jag är så besviken på. Kanske tycker att den här spelningen är bättre om några dagar, när min besvikelse har lagt sig, men ... jag vet inte. Som sagt - besviken.
    Jag har härmed skruvat ner min förväntan och pepp några steg. Lika bra det, så kanske jag är mer förväntansfull igen när det är dags.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Stoffe Visa inlägg
    Det är någon sorts av låtlista, antar att det är dem som de har repat in och tänker spela på vårturnén.

Klicka på spoilerknappen nedan om ni vill verkligen vill veta
    fy fan, två av de tre mest extremt avskyvärda skitlåtarna kent någonsin gjort. varför spela sån avskyvärd dynga, jag kräks på de låtarna...
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Fattar egentligen inte varför folk klagar så himla mycket. Visste, dom kanske inte spelade sina bästa låtar men liksom SÅ dåligt var det väl ändå inte? Fast ifs, folk har ju olika smak...
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Jag är väl inte riktigt sansad som går upp mitt i natten för att läsa låtlistan! Men saknar Sjukhus och 747....!

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Vissa merchandisesaker var lite dyra också
    Men det gör inte så mycket hehe

Standard

Jag tycker att det var en helt underbar låtlista. Så många låtar som jag inte ens i mina vildaste fantasier hade trott att jag någon gång skulle få höra. På drift? står högst upp på den listan - kunde inte andas under flera minuter av lycka. Du är Ånga, OWC och Sundance Kid var andra överraskningar. Jag tycker verkligen att de överträffade sig själva.

Att de inte spelade 747 bekommer mig inte det minsta. Det är en väldigt bra låt, men jag tyckte det var viktigare att de avslutade med Mannen i den vita hatten, den är så jävla mäktig. Perfekt avslutning, på en perfekt konsert.
    genomdimmorna.blogg.se

08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

det här var den absolut värsta och absolut sämsta kentspelning jag någonsin varit på. eller det är den oöverträffat värsta och mest avskyvärda spelning jag någonsin varit på. hur fan ska man stå ut med den här skiten? tänker enbart gå på de bokade för att vara sällskap åt mica och hoppas på guldkornen de spoilat i programmet. men det är tveksamt om ens dessa guldkorn kan väga upp för hur hemskt det har blivit. och inget väger upp för att de slopat den enda riktiga avslutningslåten 747. 747 och inget annat ska avsluta kents spelningar. så enkelt är det...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Jag tycker att det var en helt underbar låtlista. Så många låtar som jag inte ens i mina vildaste fantasier hade trott att jag någon gång skulle få höra. På drift? står högst upp på den listan - kunde inte andas under flera minuter av lycka. Du är Ånga, OWC och Sundance Kid var andra överraskningar. Jag tycker verkligen att de överträffade sig själva.

Att de inte spelade 747 bekommer mig inte det minsta. Det är en väldigt bra låt, men jag tyckte det var viktigare att de avslutade med Mannen i den vita hatten, den är så jävla mäktig. Perfekt avslutning, på en perfekt konsert.
    mannen är ju så grymt oöverträffat avskyvärt uttjatad. mer överskattad låt finns ju inte. byt ut skitmannen mot 747 så är allting förlåtet...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Midvh tycker jag mycket om men jag hade hoppats på Det finns inga ord eller så. Menmen.

Sidan 3 av 58 FörstaFörsta 1234567891011121353 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •