Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
the cure är ett lysande exempel på hur man kan blanda och ge eftersom robert smith tycker om marathonspelningar i 3 timmar med över 30 låtar. dessutom avslutade the cure sin köpenhamnsspelning med sina fyra första singlar och sista numret var den allra första singeln dom släppte.
för övrigt anser jag att mannen i den vita hatten bör förstöras till förmån för 747
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
tobbe går ut stenhårt haha
Förövrigt tycker jag att sommarturnén 08 hade en rätt briljant setlist med en härlig mix av nytt och gammalt. Stenbrott som öppning kommer det ta lång tid för dom att slå.
Vad jag tänkte på angående gårdagens konsert så kändes allting lite för regular. Det var inte så mycket spektakulära grejjer förutom glitterregnet som jag tyckte blev rätt patetiskt till den låten.
Att de sedan tände upp lokalen mellan varje låt var ju en hysterisk stämningsdödare!
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Utöver att 747 försvann från låtlistorna igår, försvann väl även "Om du var här" också?
Fan vad jag är dålig på att komma ihåg låtlistor.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Om vi skriver en protestlista och skickar till Jocke så kanske de återinför den
Sofia: Kvinnlig list!
When you can live forever, what do you live for?
Alle diskuterer setlisten men hvorfor kan ingen si noe mer om selve konserten? Eller er det i en annan tråd som jeg kanskje ikke har fått med meg? Setlisten kan ha stor betydning for konserten men hvis dere skiljer dere lite från den hur var konserten som helhet?
Jag tyckte att de verkade lite..hm..tillbakahållna på nåt sätt. Jocke sa inte så mycket. Tyckte nästan Sami var den som verkade mest avslappnad. Dock kan jag förstå att de kanske är lite ringrostiga hehe
Annars var det bra tycker jag. Fint med regnet och konfettin och bra ljud och sådär.
When you can live forever, what do you live for?
Ja, vi får se vad jocke och gänget drar upp ur bakfickan idag.
Thinner, sjukhus och det finns inga ord vore på sin plats.
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.