Varför klagar alla på låtlistan..? : ( Jag tycker den var underbar, många favoritlåtar, hehehe.
Varför klagar alla på låtlistan..? : ( Jag tycker den var underbar, många favoritlåtar, hehehe.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Hoppas på Sjukhus, Vals för satan och Ensamheten från Röd ikväll. Skulle vara guld.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag tycker att det är mycket bättre låtlista än Höst/Vår turnén 2007/2008.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Helt okej låtlista. Eller väldigt bra rättare sagt. Sjukhusoch på drift var väldigt fina och det var bra drag i publiken över lag. Enda negativa var väl att de glömde ensamheten.
Jag är också besviken på låtlistan. Hade verkligen, verkligen hoppats på att få höra Vals för satan.Jag lyckas tydligen aldrig gå på "rätt" spelning. Förra gången missade jag Nihilisten. De har väl en masterplan för konserten och att låtarna de spelar bör hänga ihop, men jag saknade lite äldre låtar. Revolt III eller En himmelsk drog skulle inte vara fel. Jag är dock oerhört glad att de spelande Musik non stop, OWC, Taxmannen, Palace & Main och Vy från ett luftslott. 2000 hade varit guld, istället för På drift.
Jag tycker att det är dags att pensionera MIDVH. Det spelar ingen roll hur många nya verser Jocke knåpar i hop. Den har gjort sitt för nu. Låt den vila lite. Avsluta med Vals för satan istället, den har bra potential att bli en mäktig final!
Jocke kändes faktiskt aningens blasé - loj och oengagerad. Lite som att han har gjort detta lite för många gånger. Känns konstigt eftersom det bara var spelning 2, hade det varit långt in i vår hade jag förstått. Iofs var inte publiken särskilt engagerad, men det kan bero på den lite okänsligt valda låtlistan. De flesta kunde inte texterna, ffa på de nya låtarna och det fanns inte tillräckligt riviga gamla låtar som kunde ruska liv i publiken tillräckligt. Strömsholmenspelningen, där var det ett avslappnat och uppsluppet band. Sådant smittar av sig på publiken.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
eftersom kent inte kan göra musik längre och dessutom har extremt dålig smak när det gäller låtlistorna och bara spelar de sämsta och mest avskyvärda jävla skitlåtarna måste fansen reagera. dessutom måste nån förvalta arvet och spela de riktiga låtarna i ett tributeband
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Snälla tobbe, för allas bästa. Ditt och alla som läser det du skriver. Gå inte på nån mer konsert. Du verkar inte tycka om det och ingen tycker om att läsa allt skit du häller ur dig.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Ja nu har säkert J.Berg läst och vet vad du tycker, hela forumet vet, Tobbe, nu kan du logga ut och lyssna första albumet på repeat.
Kan inte vara lätt att göra låtlistor när man har en så lång och fin karriär som Kent har och alltid finns det nån som blir besviken. Bäst är att vara öppen för allt eller skippa konserterna, för att du måste ha märkligt bra tur om Kent spelar just de låtarna som du tänkt på i ditt lilla huvud.
Gud vad vackert introt till live-versionen av Taxmannen är.
Idag hoppas jag på Ensamheten, skulle vara underbart!
Spöklikt vit
i solskens dis
Henrik: Tack för det där inlägget!
Tobbe: Sluta gnäll nu för fan.
Kent: Tack för en underbar spelning igår! Det var så himla mycket bättre.
Övrgt: Det var lite lagom roligt när jag fick berätta om mitt väskinnehåll för halva kön hehe. Roligt att Jocke rev ner stativet och inte räddar det men slänger iväg ett leende istället som gör att man smälter lite! Markus var snygg.
Just ja, fantastisk vakt som tre (?) gånger lyckades få folk att sätta sig efter att kedjereaktionen hade startat haha, har aldrig varit med om det tidigare. Underbart.
Jaaa...det var väl allt!
Kul med alla forumare vi träffade i sthlm också.![]()
When you can live forever, what do you live for?
Att de skippar Socker, Sjukhus och Utan Dina Andetag gjorde mig otroligt besviken faktiskt... Det jag ser fra emot mest är nu På Drift? faktiskt. Hoppas låtlistan hinner ändras lite tills Göteborg-spelningarna!![]()
röd.
Fast de spelade ju socker och sjukhus igår så chansen finns ju att de kommer igen![]()
When you can live forever, what do you live for?