GBG fick bästa låtlistan hittills :O 2 gamla låtar men inte kevlarsjäl däremot.
Har inte hört PMHIH live.
Du och jag ☠
FF
(10 tecken (För Mig Själv))
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
På tal om just Pojken med hålet i handen (en av mina favoriter både live och på skiva sedan 1995), så var det outstanding under Kalasturnén 2002 då Kent spelade Revolt III + Pojken och de båda låtarna gick in i varandra (flöt ihop till en, så att säga). Perfekt övergång, en otroligt jävla lyckad energikick. Då fick Pojken en nytändning live. De får gärna peta in den som stående (ihop med just Revolt III) under sommarturnén. Det hade blivit ett kärt återseende och en finfin kombination ännu en gång.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Pojken med hålet i handen och 10 minuter hörde jag åtminstone i Helsingfors 2007.Det var tider det.
Kevlarsjäl spelas nu.
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
satan i gatan vilken jäkla låtlista ikväll!!! önskar att jag varit där!!
har absolut inget emot en "kopiering" av kvällens lista till örebro...
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Hoppas de bara sparar 747 till i sommar. Annars dumt.
Mest lycka över Saker man ser och Kevlarsjäl (nej jag vet, inte särskilt konstigt), Sjukhus (fast Vals för satan försvann ju då!) den 28/2. Har inte spanat in så många andra listor från turnén, men tycker om att det inte bara blev Röd. Ovanligt mycket "gammalt" material. Bra!
Senast redigerat av julibarn den 2010-03-19 klockan 23:16.
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
Grymt med 10 minuter (för mig själv) fast samtidigt älskar ju jag Vinternoll2. Synd att det sker byten mellan två så bra låtar. Lika synd som jag tycker att man byter mellan två klockrena livelåtar som Den döda vinkeln och Romeo återvänder ensam.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
men de spelade ju kevlarsjäl istället för kärleken väntar ikväll!!
de får inte ta bort romeo. den är så underbar och jag älskar när markus körar!! däremot så kan jag tänka mig hjärta istället för sjukhus.
kvällens höjdpunkter måste ju ändå varit 10 minuter och pojken...
aningen avis...
hoppas som sagt på en repris av göteborgfredagens låtlista i örebro. men om de tröttnat på att byta ut kärleken väntar mot kevlarsjäl så får de mer än gärna spela gravitation istället!!
gud vad jag är girig!![]()
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Jättejättebra. Tack för överraskningarna! Och tack till killen som kräktes så att jag fick en bättre plats. Krya på dig.![]()
When you can live forever, what do you live for?
Wow jag är avundsjuk. Pojken med hålet i handen och 10 minuter(för mig själv). Hoppas åtminstone en av dem spelas i Örebro![]()
Jesus died and God's gone missing.