några bilder från spelningen igår.
![]()
Hej! Jag undrar om det är tillåtet att ta med systemkamera in och fota konserten. Är det det?
Eller är det bara pressen som får det?
MVH
Det är inte tillåtet att ta med sig systemkamera in, du kommer inte in med den om vakterna hittar den i din väska.
Alla bilder som jag lagt upp här och som andra har lagt upp här är fotograferade med kompaktdigitalkamera, eller så har någon skickligt smugglat in en systemkamera.
Det sista är nog svårt då vakterna är rätt hårda och kontrollerar allt!
Riktigt snygga bilder Jonna!
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
haha tack vad snällt :-)
bilder från gävle
fnissar åt att alla bilder är tagna i exakt samma vinkel, bara på jocke i olika ljus nästan.
Trevliga bilder, gillar speciellt den första, jag tänkte också tanka upp ett gäng bilder senare ikväll eller imorgon från Gävle! Fick gävligt bra bilder därifrån, har fixat över 100, men har typ 180 bilder kvar att titta på.
Fina bilder Jonna och coola brallor på farbror J![]()
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
tackar tackar hörni!
Kent i Helsingfors:
Oj tack Kentina, härliga bilder! Gillade den där Jocke ler så glatt mot Martin, och dom på Markus, han ser jättenygg ut på demIngen som fått Jockes röda skor på bild? Martin svettades floder, han måste ha lätt för det..
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Kanonfina bilder, Kentina!