Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: hemsidan länkar till biljettförsäljningsidor?

  1. #1

    Angry hemsidan länkar till biljettförsäljningsidor?

    Jag blir bvara så trött när jag ser att kent.nu länkar till sidor som säljer biljetter till turnén till skyhöga priser, jag bara undrar varför? Borde vi inte arbeta emot den typen av försäljning så att alla som vill, enkelt kan köpa biljett ifrån ticnet??? Jag menar 1295/st... snacka om börshajar!!! Banna dom!!!
    Och så odlar jag min rädsla, jag sår ständigt nya frön, i mitt växthus är jag säker, där växer avund klar och grön

  2. #2
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    9

    Standard

    Google Adsense-annonser baseras automatiskt på information tagen från sidan i fråga. Däremot kan man aktivt blockera annonser för specifika webbplatser under sitt konto hos Adsense, vilket de rimligtvis borde göra.

    Kan dock tro att de tjänar en del pengar på annonserna, eftersom de inbringar pengar för varje klick och inte för varje avslut.

  3. #3
    Webmaster henriks avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Mälarhöjden, Stockholms län, Sverige
    Inlägg
    32 090

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Frej Visa inlägg
    Google Adsense-annonser baseras automatiskt på information tagen från sidan i fråga. Däremot kan man aktivt blockera annonser för specifika webbplatser under sitt konto hos Adsense, vilket de rimligtvis borde göra.

    Kan dock tro att de tjänar en del pengar på annonserna, eftersom de inbringar pengar för varje klick och inte för varje avslut.
    Dessa är nu blockade:

    biljetterna.se
    biljettnu.se
    biljettshop.se

    Tar väl ett tag innan blocken slår igenom kan jag tro.
    Lid för konsten eller brinn.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •