Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 28

Ämne: Tjej med grå-grön-vit-randig (typ) tröja på den 26

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard Tjej med grå-grön-vit-randig (typ) tröja på den 26

Ja, jag vet att detta kommer låta desperat som fan. Ja, jag vet att detta antagligen inte kommer gå vägen. Don't tell me that. Men jag kommer få ångest om jag inte försöker i alla fall.

Jag var på den andra kentkonserten i Stockholm den 26, och stod ganska långt fram och lite till vänster. I början av konserten stod jag bredvid en tjej som var kanske 165-170 lång och hade en grå-grön-vit-randig tröja, eller något liknande. (Belsyningen kan ha lurat mina ögon). Vi fick ögonkontakt ett par gånger, men sen försvann hon, det var ju ett otroligt tryck i publiken.

Så... Min fråga är alltså om nån här känner igen sig? Skriv ett PM om det är så och typ förklara hur jag såg ut då eller något så jag vet att det är du...

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Åh, vad gulligt. Inte desperat, romantiskt ju! Tyvärr var det inte jag, men det är mest synd för dig
    inget.

Standard

Gulligt att regga sig här för detta. Tyvärr var det inte jag...

Standard

Det här var jättefint och gjorde mig glad. Vet inget om det dock tyvärr, men lycka till med att hitta henne!

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Tack för alla snälla svar.

Men det här gick ju rakt åt helvete. Jag hade trots allt små förhoppningar om detta trots allt om detta. Det ska man inte ha.

Standard

Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    Tack för alla snälla svar.

Men det här gick ju rakt åt helvete. Jag hade trots allt små förhoppningar om detta trots allt om detta. Det ska man inte ha.
    Gå på fler kentkonserter å hoppas på att hon dyker upp igen.

Standard

Citat Ursprungligen postat av LinusEdge Visa inlägg
    Gå på fler kentkonserter å hoppas på att hon dyker upp igen.
    Jag tappade bort min tröja den tjugofemte (Och då letade jag ihjäl mig ska ni veta) men hittade personen som tagit den dagen efter ute i globens korridorer. Så att hitta folk man inte känner alls handlar nog om att hitta tillbaka till borttsplatsen.

Om du har möjlighet att ta dig till Göteborg så ska du ju chansa att leta där då det är lite av en samlingpunkt och ett större stopp. Om biljettkassan är slut så tar du ju dig en titt i kön i alla fall!

Lycka till, sånt här är sjukt gulligt och det borde bli något som liknar sagoslut varje gång. Det ger en hopp och glädje i vardagen liksom.
    http://deleu.blogg.se

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Det kanske är lika bra att jag inte fick tag på henne. Nu är det ett oförstörbart minne. Om jag hade hittat henne och det inte hade gått vägen hade kanske minnet förstörts. Nu är det ett "perfekt" minne, och sådana är ju fina.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Delawarefloden Visa inlägg
    Jag tappade bort min tröja den tjugofemte (Och då letade jag ihjäl mig ska ni veta) men hittade personen som tagit den dagen efter ute i globens korridorer. Så att hitta folk man inte känner alls handlar nog om att hitta tillbaka till borttsplatsen.

Om du har möjlighet att ta dig till Göteborg så ska du ju chansa att leta där då det är lite av en samlingpunkt och ett större stopp. Om biljettkassan är slut så tar du ju dig en titt i kön i alla fall!

Lycka till, sånt här är sjukt gulligt och det borde bli något som liknar sagoslut varje gång. Det ger en hopp och glädje i vardagen liksom.
    Inte såå stor chans att samma människa går i göteborg, inte jättemånga som åker runt. Bättre att leta på långholmen i sommar istället.
    inget.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

eheeee, om man bara får flika in så; sommaren 2008 såg jag en väldigt söt tjej på slottskogsvallen-spelningen. några dagar senare fick jag en bild på henne av Cheapo.. sen, igår (19/3) på konserten såg jag henne igen... 85-90% säker på att det var hon iaf.
    såatte ja.

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    eheeee, om man bara får flika in så; sommaren 2008 såg jag en väldigt söt tjej på slottskogsvallen-spelningen. några dagar senare fick jag en bild på henne av Cheapo.. sen, igår (19/3) på konserten såg jag henne igen... 85-90% säker på att det var hon iaf.
    såatte ja.
    såatte ja? slottsskogsvallen - göteborg, 19/3 - göteborg.
    vad är det du försöker säga?

don't have to be beautiful, but it's nice.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av olivia bengtsson Visa inlägg
    såatte ja? slottsskogsvallen - göteborg, 19/3 - göteborg.
    vad är det du försöker säga?
    är det inte ganska uppenbart?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    är det inte ganska uppenbart?
    verkligen inte. med tanke på att kentidiiots poäng var, och jag antar att det var det som newborn svarade på, att det inte var så stor chans att se samma person i två olika städer.
    min poäng var att newborn hade sett samma person i samma stad.

don't have to be beautiful, but it's nice.

Standard

Då kan ju jag lite pinsamt passa på att fråga om någon känner igen den här beskrivningen: Färgglad kille med röd mössa (som åkte av när kent klev in typ)

/Tjejen med blicken

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

oj. alla verkar träffa snyggingar på kent.
    Själv fick jag ögonkontakt lite då och då med en jättesnygg kille, jag med. Hann dock aldrig prata med honom heller : (
    Han hade brunt hår, med lite uppåtlugg och blåa ögon. Röd skinnjacka och röda matchande skor och så trasiga byxor med massa små hål i. Lite skägg också. Så himla fin. Om han ser så kan han ju PMa mig. Eller om ni vet vem han är så skicka honom på posten.
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •