Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 36

Ämne: Doctor Synth VS Ett svårt rockband i svart-vitt

  1. #16

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 070307 Visa inlägg
    värt att stå längst bak och pussas!!!!!!!!!!!
    Du har mig på den punkten!

    Och sen så tycker jag att uttrycket "Bögtråkig" kanske är lite fel. Sen när är bögare tråkigare än andra? hm, men skitsamma.

    DOCTOR SYNTH <3

  2. #17
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    ja, roligt att "vara med" i en kentvideo ju : )
    jocke har väl aldrig glasögon på scen? verkar opraktiskt

  3. #18
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Nu har inte jag sett hela 'officiella' videon. Det kom annat mellan, och nu ska jag lägga mig tänkte jag ... men jag måste nog påstå att jag gillade den första, alternativa versionen, bäst.

    Men jag kanske är lite trött på videos där rockband står bredbent och poserar :P
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  4. #19
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    9 234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Nu har inte jag sett hela 'officiella' videon. Det kom annat mellan, och nu ska jag lägga mig tänkte jag ... men jag måste nog påstå att jag gillade den första, alternativa versionen, bäst.

    Men jag kanske är lite trött på videos där rockband står bredbent och poserar :P
    Undantaget bekräftar regeln : ) det finns alltid passande "ordspråk" till precis vad man vill tycker åtminstone jag och gör man allt "rätt" så ....

  5. #20
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    tycker iofs inte att dom står bredbent och poserar i videon

  6. #21
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Undantaget bekräftar regeln : ) det finns alltid passande "ordspråk" till precis vad man vill tycker åtminstone jag och gör man allt "rätt" så ....
    Hum... är inte riktigt med nu
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  7. #22
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    tycker iofs inte att dom står bredbent och poserar i videon
    Bredbentare än den alternativa varianten iaf
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  8. #23

    Standard

    Först och främst, ska vi tolka stå bredbent som "att stå bredbent" eller som "att stå stadigt och ta plats"? För de tar ju plats i videon, i stort sett hela den skärm där den visas så syns det ju, men de står inte precis som om de vore påväg ner i spagat.

  9. #24
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Delawarefloden Visa inlägg
    Först och främst, ska vi tolka stå bredbent som "att stå bredbent" eller som "att stå stadigt och ta plats"? För de tar ju plats i videon, i stort sett hela den skärm där den visas så syns det ju, men de står inte precis som om de vore påväg ner i spagat.
    Hehe. Det beror nog på om man övertolkar uttrycket eller inte.

    Jag gillar verkligen Jockes semisynthfrilla i videon förresten!
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  10. #25
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Jag tycker inte att den "officiella" videon stinker på något sätt, men jag gillar när man breddar konceptet videos lite mer än de där mer standardiserade "posera på en scen"-videosarna som gjorts miljontals gånger.

    Den är snygg dock.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  11. #26

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Jag tycker inte att den "officiella" videon stinker på något sätt, men jag gillar när man breddar konceptet videos lite mer än de där mer standardiserade "posera på en scen"-videosarna som gjorts miljontals gånger.

    Den är snygg dock.
    Jag måste säga att jag tycker du är modig som dubbelpostar, när jag var mindre och gick på andra forum blev man uthängd om man gjorde det. haha!

    Hur som helst så har du en poäng, men vore det inte roligt om man blandade konceptet och Kent kanske själva skulle kunna göra en liten tvist och vara med i dehär clownfasonerna som jag faktiskt också är lite förtjust i. Martin som Doctor Synth, Jocke som den där svartluggen och Sami samt Markus som robotar fast i den officiella videon? Jag blir upphetsad på tanken!

  12. #27
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Delawarefloden Visa inlägg
    Jag måste säga att jag tycker du är modig som dubbelpostar, när jag var mindre och gick på andra forum blev man uthängd om man gjorde det. haha!
    Öhm, vad var du på för forum som inte tillät att man postade två inlägg på raken?

    Jag tillhör iofs den gamla skolan vad gäller elektroniska anslagstavlor, och sådana nymodigheter som att man inte får dubbelposta låter som rena skitsnacket om du frågar mig.

    "Elektroniska anslagstavlor" .. Ha..

    Edit: Förresten så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad folk råkar tycka och tänka om mig på internet
    Senast redigerat av frågg den 2010-03-10 klockan 11:06.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  13. #28
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Delawarefloden Visa inlägg
    Hur som helst så har du en poäng, men vore det inte roligt om man blandade konceptet och Kent kanske själva skulle kunna göra en liten tvist och vara med i dehär clownfasonerna som jag faktiskt också är lite förtjust i. Martin som Doctor Synth, Jocke som den där svartluggen och Sami samt Markus som robotar fast i den officiella videon? Jag blir upphetsad på tanken!
    Det hade också fungerat, men det är inte nödvändigt. Jag tycker att en video hellre ska tillföra något till låten än som en egotripp för bandet som det i många fall verkar vara.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  14. #29

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Öhm, vad var du på för forum som inte tillät att man postade två inlägg på raken?

    Jag tillhör iofs den gamla skolan vad gäller elektroniska anslagstavlor, och sådana nymodigheter som att man inte får dubbelposta låter som rena skitsnacket om du frågar mig.

    "Elektroniska anslagstavlor" .. Ha..

    Edit: Förresten så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad folk råkar tycka och tänka om mig på internet
    Det är väl en ganska normal förte... förtelelele. företele... ännu ett ord jag inte kan stava. I alla fall! Det är väl ganska NORMALT att man på vissa forum har något emot dubbelpostare, precis som troll och även dem som väcker en trån som varit inaktiv i något halvår. Jag minns själv att det gick runt en flashvideo med tre streckgubbar varav två står i ett hörn och den andra i ett annat. Scenen är följande:

    "Hey look! HE´S A DUBBELPOSTER"
    "What?!"
    "Let´s get him!!"

    KAZOOM, de sparkar huvudet av duppelpostaren och en stor text lyser upp hela den lilla flashvideon.

    "Dubbelposter should die!
    (Not really.)"

    Det där är lite att gå av tråden nu men det jag vill säga att det vore väldigt roligt i praktiken att få med några annars ganska allvarliga personer på något som är lite lättsammare.

  15. #30
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Företeelse och double poster.

    Aldrig hört talas om detta 'problem' tidigare dock. Fast jag är inte så känd på forumscenen.

    Edit: Fast nu kommer någon snart och säger att vi är offtopic. Det får man inte vara på detta forum dock. Så nu räcker det väl med detta nöjet i denna tråd.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •