Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Doctor Synth VS Ett svårt rockband i svart-vitt

  1. #31

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Företeelse och double poster.

    Aldrig hört talas om detta 'problem' tidigare dock. Fast jag är inte så känd på forumscenen.

    Edit: Fast nu kommer någon snart och säger att vi är offtopic. Det får man inte vara på detta forum dock. Så nu räcker det väl med detta nöjet i denna tråd.
    Bra, du får vara min ordbok, har ett antal ord med i, e, u och andra dubbelvokaler som jag inte får ihop alltid så. Och att jag blandar engelska och svenska får jag skämmas över, haha.

    Och jag har en sak jag måste dra på ämnet videon igen så ingen säger att jag är off topic. Ser ni likheten mellan den altarnativa videon och videon till "Musik non stop?". Det där med tjejen, några skumma killar i ett annat rum och någon som ligger fastspänd på ett bord?

  2. #32
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    var är omröstningen?????
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  3. #33
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Jag gillar klart bäst våra svartklädda hjältar in action!
    Believe, and you will find your way...

  4. #34
    Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Vettlösa
    Inlägg
    1 466

    Standard

    Föredrar helt klart Kentvarianten av videon! Dock tycker jag att låten låter tunt jämfört med albumversionen - för detta är väl en särskild singelmix?

  5. #35

    Standard

    Märklig timing med tanke på allt hat i låtlistetrådarna. För den alternativa videon föreställer väl en transvestitversion av Markus som typ slaktar tobbenonstop?

    Detta börjar bli Mohammedkarikatyrscreepy...

  6. #36
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Märklig timing med tanke på allt hat i låtlistetrådarna. För den alternativa videon föreställer väl en transvestitversion av Markus som typ slaktar tobbenonstop?

    Detta börjar bli Mohammedkarikatyrscreepy...
    Hahaha, är du verkligen säker på att det ska vara en transvestitversion av Markus och tobbe?

    Kan ju bara vara att de driver lite med all kritik helt enkelt. Men om det är som du säger har jag bara en sak att tillägga: in your face, Tobbe!
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •