Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: När börjar Kent spela??

Cool När börjar Kent spela??

Kanske låter som en dum fråga, men ungefär när har Kent börjat spela på de konserer som varit? (vårturnén nu alltså).

Jag är nämligen med barn och får så j...vla ont i ryggen när jag står länge, så det är därför jag undrar.... Köa är ju bara att glömma, men frågan är om jag orkar med att stå under förbandet (för det är förband va?!) eller om jag helt enkelt får nöja mig med att smyga in när Kent börjar.

Var liksom inte gravid när jag bokade biljetterna, annars hade det nog fått bli sittplats den här gången. Men GÅ det ska jag om så ryggen har tänkt gå av!

Har föresten försökt hitta info om detta i andra inlägg, men jag lyckas faktiskt inte, så jag får be om ursäkt om det står någonstans där jag missat det...

/Lena

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Finns gott om trådar om detta, denna är väl den ursprungliga: http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=7577

Alltså Camela (förband) kl 20.00 och Kent går sedan på ca 20.45-20.50. I alla fall hittills under turnén.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Standard

Tusen tack! Hur kunde jag missa den tråden?!
    Nåväl, då vet jag när jag bör dyka upp för att ryggen ska hålla sig hyffsad....

Standard

Om du kollar i Biljett-avdelningen här på forumet kan du säkert hitta någon med sittplatsbiljett som kan tänka sig att byta sin biljett till en ståplats.

det går över, det går över, det går aldrig över

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •