Den är sjukt bra. Inte bästa skivan, men topp 3-4 i alla fall.
Den är sjukt bra. Inte bästa skivan, men topp 3-4 i alla fall.
inget.
Som ett fantastiskt årgångsvin..
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
Tyckte att den var sådär när den kom. Bra efter ett tag. Sådär nu.
Mr Orange
Trots att jag skrev tidigare i tråden att skivan satt direkt och därför är lika bra nu som då, så måste jag nog ändå säga, efter lite mer tänkande, att skivan faktiskt blivit ännu något bättre. I början var jag inte så jätteförtjust i Idioter; bra låt, särskild refrängen, men inte något som jag började längta efter att lyssna på när jag vaknade mitt i natten, så att säga (vilket faktiskt händer med t.ex. Sjukhus). Efter att jag hörde demon har den dock vuxit riktigt, riktigt mycket, jag känner att jag förstår den så mycket bättre nu. Även Töntarna har blivit ännu lite mer klockren.
Röd är fortfarande otroligt starkt i mina ögon, verkligen deras bästa album. Var låt står på egna ben och krossar allt.
som flugorna på socker betyder ingenting
absolut en av deras bästa plattor.. tillsammans med Isola, HH och DOJD![]()
Och du log genom fräknarna
Med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Jepp, den är fortfarande lika bra. Riktigt bra skivor brukar också växa med tiden eller bestå, inte fan blir dom sämre iaf.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Nja, jag vet inte. Kalla mig konservativ och tråkig, men jag tycker det dalat lite sedan DOJD. Men ja, jag kanske ska ge den lite mer tid. Svårflörtad!
vilken färg har själen älskling?
ingen låt är dålig, kents tredje bästa platta, definitivt.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Den är nästan bättre nu än när jag lyssnade på en konstant i början. Inte ett svagt spår, egentligen sju låtar som kan vara "det bästa de gjort".
Egentligen vill jag sträcka mig så långt och säga att det är den bästa skivan de gjort, och vafan, det är det ju!
And they all go hand in hand through their parklife
(åh EN TILL supertråkig tråd yihaaa)