Nu när man fått lite distans till det, tycker ni att röd fortfarande är lika bra?
Nu när man fått lite distans till det, tycker ni att röd fortfarande är lika bra?
bättre. nu har den satt sig, sett några av låtarna live och så vidare.
don't have to be beautiful, but it's nice.
ja men faktiskt!
Nja det är väl ungefär samma, kanske gillar röd något mer nu.
Du och jag ☠
Röd satt ganska direkt hos mig, så det är väl ungefär som i början, vilket altså är positivt i mitt fall.Fast man tycker ju att man "förstår" låtarna något bättre nu, inte minst efter att ha sett vissa spelas live samt studerat texterna noggrannare.
Fortfarande galet bra!
Jag har lyssnat över hundra gånger!
Kent krossar allt!![]()
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
yes, lika sinessjukt bra. jag undrar om den kommer falla från tronen. kanske när nästa kentplatta kommer hehe
Tycker den är lika bra nu som vid första lyssningen,
kents tredje bästa skiva.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Samma skivan ju! Fast kanske bättre. Jag gillar åtminstone Sjukhus och Idioter mer nu, tack vare liveversionerna jag hörde på konserterna. De öppnade mina öron. Nu finns det inte riktigt någon svag punkt på skivan.
Jag älskar den, blir så stolt över kent när jag hör den. SÅ bra. Bästa skivan.
Lika fint som alltid! Eller lite finare efter att ha hört många låtar live, blev lite kär i t.ex Töntarna som jag inte gillade så mycket innan. Typ magiskt album
Njae, inte enligt mig. Lite nyhetens behag kanske; har inte lyssnat på albumet på flera månader nu. : /
Ja! .
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Absolut! Placerar den fortfarande som tvåa efter DOJD.
Spöklikt vit
i solskens dis
Håller sin nivå, vilken är hög. Hjärta kan jag bara inte tåla med och det har varit som från början. Grymt besviken med att jag inte hörde valsen, fast jag såg kent både i stockholm och helsingfors. Den är så bra att jag ännu (1,5 månad senare) är förbannad.
Töntarna växte mycket live! Basen är så grym!