Bara jag som finner det väldigt sorgligt att kent officiellt begravt Kräm på livespelningar? Det var deras första stora singel. Och det är en fantastisk låt, enligt min mening. Sorgligt, eller lika bra? Discuss!
Bara jag som finner det väldigt sorgligt att kent officiellt begravt Kräm på livespelningar? Det var deras första stora singel. Och det är en fantastisk låt, enligt min mening. Sorgligt, eller lika bra? Discuss!
som flugorna på socker betyder ingenting
Kräm är en klassiker som betyder mycket för mig. Jag tycker det är synd att dom tog bort den, men vad ska man göra? Kräm <3
japp.det är sådana beslut som får mig att inse hur viktig musiken egentligen är! tur att den inte dör bort med tiden och förblir en klassiker, för oss.
Ja det är synd, har inte ens hört den live :/
Du och jag ☠
Vi fick första ackorden på bas, p&l 2008.
Men sen tyckte Jocke vi skulle sjunga något annat...
Senast redigerat av Astronaut: den 2011-01-02 klockan 22:24.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Martin sköld har fått sin önskan igenom :P
Då kanske man kan hoppas på att What It Feels Like kommer istället någon gång för att glädja oss pubertala lyssnare som tillochmed tycker att den är vackrare än originalet Kräm...![]()
"40 hours, television and prescription pills...
well, I take two a day to make my brain behave
it never does, but who's to say; at least my doctor gets paid..." (Conor Oberst)
Kräm begravdes som livelåt för snart sex år sedan. De tryckte till och med upp t-shirts med det budskapet. Och sedan dess har de inte spelat Kräm.
krm.jpg
Låt dom komma nu
Martin sa ju på presskonferensen att han har börjat gilla Kräm igen. Vi får väl hoppas att dom spelar den live snart igen!
Senast redigerat av Paralyzed81 den 2012-04-26 klockan 19:59.
Varför blev den begravd egentligen?
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?