Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: digitalt texthäfte

  1. #1
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , .
    Inlägg
    4

    Post digitalt texthäfte

    hej!

    när jag satt & bläddrade i det digitala texthäftet till senaste albumet fick jag plötligt lust att jämföra med de tidigare dito i itunes, bara för att inse att jag aldrig fick nåt sånt med det första kent-albumet jag köpte digitalt, nämligen "tillbaka till samtiden". jag skrev och frågade de på itunes om det och fick till svar att det verkligen inte fanns nåt sånt:

    "concering the Digital Booklet of the "Tillbaka till samtiden" playlist, please note that unfortunately it does not exist."

    finns det att få tag på på nåt annat vis tro?

    vore toppen! bättre sent än aldrig menar jag 8)

  2. #2
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Tyvärr vet jag inget om detta, men skulle bara vilja yttra min önskan om att ett sådant följer med när man köper albumet här på sidan också (har köpt både Röd & EPIS i .flac-format via bandets egna shop och avsaknaden av täxthäfte som verkar medfölja på iTunes är stor).

  3. #3
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , .
    Inlägg
    4

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Tyvärr vet jag inget om detta, men skulle bara vilja yttra min önskan om att ett sådant följer med när man köper albumet här på sidan också (har köpt både Röd & EPIS i .flac-format via bandets egna shop och avsaknaden av täxthäfte som verkar medfölja på iTunes är stor).
    hm, inget texthäfte via shoppen!? låter ju helt galet, och då är väl chansen liten att nån "ansvarig" här skulle ge mig det digitalt i efterhand =/

  4. #4
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , .
    Inlägg
    4

    Standard

    kan meddela att det här var svaret jag fick från högre ort, här på kent.nu:

    "tyvärr inget jag kan svara på. Måste be dig vända dig till
    skivbolaget som ger ut skivorna. Sony Music i Kents fall."

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •