Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Bilder från Stadion

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av 17 minuter Visa inlägg
    I veckan skickade jag in ett par filmrullar som har legat och skräpat i flera år. Jag var helt övertygad om att den ena av dem skulle innehålla bilder från ett midsommarfirande, men i stället fick jag tillbaka fyra bilder som jag tog på den här dagen. Efter de fyra bilderna dog min kamera och konserten hade inte ens hunnit börja. Det blev i alla fall en grumlig men ganska fin bild på publiken.

Bifogad fil 9317
    Magiskt! Som en hälsning från det förgångna.
    Kul att se dig här igen förresten. Det var inte i går.
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Magiskt! Som en hälsning från det förgångna.
    Kul att se dig här igen förresten. Det var inte i går.
    Verkligen. En väldigt fin överraskning! Ja, det var ett tag sedan. Helt tokigt att det är mer än 11 år sedan jag hängde här som mest... Får börja titta in lite oftare!

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av 17 minuter Visa inlägg
    Ah, underbar bild!! Som utomjording sa, en hälsning från det förgångna.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Nybörjare Silences avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Tack för bilden, kul att se! Det var elva år sedan alltså, vad tiden går fort och vad gammal man har blivit.
    / Marcus

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Är det bara jag som har ett minne av att det var en diskussion på forumet om att konserten skulle släppas på DVD? Eftersom det fanns kameror på arenan så hade någon dragit den slutsatsen, men Jocke avfärdade det väldigt bestämt när han skrev ett inlägg i den tråden. Jag har för mig att han skrev att dvd-konserter var skit och att inspelningen endast var för deras egna skull, typ. Minns jag rätt? Eller är detta en efterkonstruktion? OM det finns inspelat material kvar från konserten så tycker jag att det är god tid för kent att släppa sin första live-dvd
    .. Men jag tänker aldrig så långt.

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av jensan Visa inlägg
    Är det bara jag som har ett minne av att det var en diskussion på forumet om att konserten skulle släppas på DVD? Eftersom det fanns kameror på arenan så hade någon dragit den slutsatsen, men Jocke avfärdade det väldigt bestämt när han skrev ett inlägg i den tråden. Jag har för mig att han skrev att dvd-konserter var skit och att inspelningen endast var för deras egna skull, typ. Minns jag rätt? Eller är detta en efterkonstruktion? OM det finns inspelat material kvar från konserten så tycker jag att det är god tid för kent att släppa sin första live-dvd
    Nej, du minns rätt, det fanns en sådan diskussion, som Jocke avfärdade med ungefär de argument som du nämner. Vill minnas att han också skrev att de hade behövt fler kameror för att göra en professionell inspelning av konserten, så det var aldrig meningen att den skulle släppas på dvd.
    Låt dom komma nu

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •