Här, ingen problem igen.new posts snippet.JPG
Edit- glömde att ladda upp filen!![]()
coloursatnight
Kan man inte få välja själv vad för färg man vill ha på forumet, eller typ bläddra bland olika teman?
Det som är nu tycker jag inte något vidare om.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Finns det nån ny mobilversion? Hittar inte vart man ändrar det annars.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
I second that....tycker det här är en betydligt sämre version.
vad var det som var fel/saknas med det förra forumet? alltså vad anser du/ni har blivit bättre?
och som jag skrev i gnälltråden: "vad fan...man e borta några dagar och så har de här hänt med forumet.
jag hoppas fan att de fortfarande är under progress för så som sidan ser ut nu får jag panik....
ge mig det gamla forumet tillbaka. tack
det ska ju kännas som ett kent forum inte som facebooks-wannabe-lillasyster."
om man ska utveckla något så ska man ju göra det BÄTTRE än vad det var innan....eller...missar jag något?
sen tycker jag ingenting med den här hemsidan längre andas kent...känslan har gått förlorad. men jag antar att de inte går vända tillbaka...
sorry....önskar jag kunde vara mer positiv men känslan jag får av forumet är blandning av dålig version av facebook som parat sig med lunarstorm....
eller så är de bara jag som e gammal å inte hänger med i utvecklingen. allt var väl inte bättre förr men förra versionen av forumet var det..så de så...![]()
Den gamla versionen av forumet hade en rad tekniska problem, tex. med Facebook-kopplingen. Den nya är helt enkelt modernare och bättre anpassad för framtiden.
Naturligtvis ska det bli bättre, och på många sätt är detta mycket bättre rent tekniskt. Utseendet är som sagt standard nu, men vi ska ta fram ett eller flera andra teman.
Är det utseendet du menar nu eller? I så fall, vad i formen gör att det "känns Kent"? Kom med ett förslag på förändring!
Lid för konsten eller brinn.
Om man kollar "senaste inlägg" så är mina från 2009, antar att det kommer uppdateras så småningom?
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Självklart ska ni/du/de som sköter sidan kunna uppdatera den till nyare versioner, men man ska kanske vara försiktig så att man i samma veva inte förlorar allt det som gjorde Kentforumet till just Kentforumet. Utseendemässigt är ju inget kvar från den förra designen. Man kunde ju åtminstone hållit fast vid färgkoden – eller försökt att närma sig designen på kent.nu!
Förhoppningsvis är Vbulletin-loggan ett tecken på att ny design kommer snart. Extra stor katastrof är det när man tittar på trådlistorna: fula pratbubbor och extremt mycket grafiska element!
Hehe, äntligen går det att skriva här. Förut hade jag Internet Explorer, och då gick det inte alls. Så har ni det, får ni nog byta webbläsare, eller vad det heter.