Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 19 av 19

Ämne: "Årets" 2011 - nomineringar (Obs! Nominera senast den 9 januari)

K.Engdahl
    Guest

Standard

Jag är ju inte så insatt i detta egentligen men några nomineringar vill jag ändå slänga i väg!

Årets inlägg (länka gärna)
    Årets forumit - Ett öde värre än döden
    Årets händelse (på forumet) - Jag är inte rädd för mörkret, så klart.
    Årets nykomling (måste vara registrerad under 2011)
    Årets snällaste - Hulda!!!
    Årets tråd (länka gärna) - Frågeleken
    Årets roligaste
    Årets spammare
    Årets avatar
    Årets tänkare

kissmytush
    Guest

Standard

Årets tråd - Kärlekstråden.
    Årets roligaste - Nöjesmassakern fred på jorden. (Bara för det är en klassiker)
    Årets spammare - Hulda.
    Årets tänkare - Bravorion.

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

2011 har varit det pissigaste året i mitt liv det fanns dock 3 små ljusglimtar dvs:

1. Klarade företagsekonomin och lyckades därför slutföra min utbildning och få mitt diplom (efter helvetes bögfitthor strul)

2. Min syster spenderade 1 vecka här i somras med sina 2 kids. Även magnus (maldini ceasar var här och fick körlektioner då)

3. Weekend i norrtälje med Linus (Bravorion) ÄNTLIGEN liksom...bilder kommer inom en snar framtid

Årets inlägg (länka gärna) Ja jag skulle gärna vilja länka men jag hittar inte det var ett inlägg som dödgrävling gjorde i frågeleken som fick mig att skratta galet mycket. "ren? jag är för ren, jag gillar ren" eller nåt sånt...om nån vet hur fan man letar så får ni gärna länka.

Årets forumit - Bravorion (för att ingen annan från forumet har betytt så mycket som han gjort 2011 och inte flera föregående år bakåt heller för den delen)

Årets händelse (på forumet) Jag är inte rädd för döden

Årets nykomling - Id-a (inte skrivit så mycket men hon verkar intressant)

Årets snällaste - Bravorion (han har lyckats, genom att bara vara sig själv och sitt kloka jag att få mig att stå ut under hela 2011 om det inte varit för honom och min syster så vette fan......)

Årets tråd (länka gärna) - kärlekstråden (mest intressanta diskussioner där)

Årets roligaste - Bravorion (det känns som han är lite missförstådd. han är ju SKITrolig...varför är det inte fler än jag som fattar det?)

Årets spammare - Hulda (och jag ger den till henne eftersom hon är den som med sina inlägg bidrar med inlägg som innehåller mest positiva budskap samt intressanta och roliga saker. tom hennes vardagsliv får mig att dra på smilgroparna. om man hade 1/10 del av hennes energi alltså. och att belöna nån bara för att de skriver 1000 meningslösa inlägg i månaden känns liksom...fel så nä...hulda for queen)

Årets avatar - Automatvapen (får ju ge han nåt eftersom ingen av hans vänner här startade en grattis tråd till honom på födelsedagen så då tänkte jag att kanske årets avatar kan vara lite plåster på såren )

Årets tänkare - Bravorion (jag kan omöjligen ge den här till någon annan. Önskar alla hade en vän som Linus. Jag hade blivit tokig utan honom. Han har en förmåga att alltid säga rätt saker när man mår som sämst vilket gör att man mår faktiskt bättre och kan skratta)

(sen tack till de som nominerar mig till årets tänkare. det var sjukt otippat. stort tack)
    Senast redigerat av tigertindra den 2012-01-09 klockan 21:15.

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Årets inlägg (länka gärna):http://forumet.kent.nu/showthread.ph...=1#post1038327
    Årets forumit: Hulda
    Årets händelse (på forumet):
    Årets nykomling (måste vara registrerad under 2011): kitteh
    Årets snällaste:
    Årets tråd (länka gärna):
    Årets roligaste:
    Årets spammare: 13_Maj_tjejen
    Årets avatar: Automatvapen
    Årets tänkare:

don't have to be beautiful, but it's nice.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •