Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: RIP Kräm-tröjan...

  1. #1
    Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    704

    Standard RIP Kräm-tröjan...

    Vad tror ni den är värd idag? Menar alltså t-shirten som fanns till salu 2006 i Norge och Hulstfred med Kräms dödsruna. Har inte sett en enda till salu och sökt litegrann utan att hitta någon uppgift. Hur rare är den och finns det köpare?
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

  2. #2
    Medlem Thims avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    320

    Standard

    Köpare finns det garanterat. Jag såg plastpåsen till DOJD deluxe gå för 30 spänn på tradera, t.ex.
    Dock kan jag inte spekulera i något pris eller hur pass många ex det kan finnas.

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thim Visa inlägg
    Köpare finns det garanterat. Jag såg plastpåsen till DOJD deluxe gå för 30 spänn på tradera, t.ex.
    Dock kan jag inte spekulera i något pris eller hur pass många ex det kan finnas.
    jag hittade DOJD Deluxe som beställningsvara för 195kr hos megastore http://www.megastore.se/template/nex...ting.vm?c=KENT
    Funderar på o boka den, om den fortf går o köpa?
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  4. #4
    Medlem Thims avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    320

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Klåparen82 Visa inlägg
    jag hittade DOJD Deluxe som beställningsvara för 195kr hos megastore http://www.megastore.se/template/nex...ting.vm?c=KENT
    Funderar på o boka den, om den fortf går o köpa?
    Köpte den därifrån för tre månader sen, men fick ett ex som såg begagnat ut. Mailade och klagade och fick 100 kr rabatt . Men det hör å andra sidan inte hit.

  5. #5
    Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    704

    Standard

    Nåväl... Det är en rolig tröja i alla fall. Folk hajar till när de ser den.
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

  6. #6
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    54

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thim Visa inlägg
    Köpte den därifrån för tre månader sen, men fick ett ex som såg begagnat ut. Mailade och klagade och fick 100 kr rabatt . Men det hör å andra sidan inte hit.
    Fick du med posters också eller bara CD:n?

  7. #7

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Skisser För Sommaren Visa inlägg
    Fick du med posters också eller bara CD:n?
    Ja det undrar jag oxå. och den där svarta hundbajspåsen, ingick inte den i deluxen? vad är det man får till lixom som gör den deluxe? kankse blir att beställa den då
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  8. #8
    Medlem Svartermetalisks avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    543

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Klåparen82 Visa inlägg
    Ja det undrar jag oxå. och den där svarta hundbajspåsen, ingick inte den i deluxen? vad är det man får till lixom som gör den deluxe? kankse blir att beställa den då
    Cd'n är i cardsleeve istället för ask, sen får man massa små kort med du och jag döden motiv som är rätt balla, paketeterat i hundbajspåsen.

    om jag minns rätt är det detta som ingår, jag har den men jag föredrar att ha den oöppnad.

    Kräm t-shirten är fett rare men det finns inte lika mycket kunder på kent t-shirts som på cds och vinyler, jag tror du får några hundralappar om du kör den på tradera.

    Det är alltid svårt att säga dock, om två personer som bara SKA ha den får syn på den samtidigt kan det sluta varsomhelst.

    Finns nå legendariskt exempel då en snubbe cashade in 6,000 för en carola tolva som man idag korkar upp skumpan om man får en hundring för.

  9. #9

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Svartermetalisk Visa inlägg
    Cd'n är i cardsleeve istället för ask, sen får man massa små kort med du och jag döden motiv som är rätt balla, paketeterat i hundbajspåsen.

    om jag minns rätt är det detta som ingår, jag har den men jag föredrar att ha den oöppnad.

    Kräm t-shirten är fett rare men det finns inte lika mycket kunder på kent t-shirts som på cds och vinyler, jag tror du får några hundralappar om du kör den på tradera.

    Det är alltid svårt att säga dock, om två personer som bara SKA ha den får syn på den samtidigt kan det sluta varsomhelst.

    Finns nå legendariskt exempel då en snubbe cashade in 6,000 för en carola tolva som man idag korkar upp skumpan om man får en hundring för.
    Ok tack för infon. Blir att beställa den då! Och sorry TS att jag vart lite offtopic.
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  10. #10
    Nybörjare jarlen84s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Eskilstuna, Sweden, Sweden
    Inlägg
    56

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Svartermetalisk Visa inlägg
    Cd'n är i cardsleeve istället för ask, sen får man massa små kort med du och jag döden motiv som är rätt balla, paketeterat i hundbajspåsen.

    om jag minns rätt är det detta som ingår, jag har den men jag föredrar att ha den oöppnad.

    Kräm t-shirten är fett rare men det finns inte lika mycket kunder på kent t-shirts som på cds och vinyler, jag tror du får några hundralappar om du kör den på tradera.

    Det är alltid svårt att säga dock, om två personer som bara SKA ha den får syn på den samtidigt kan det sluta varsomhelst.

    Finns nå legendariskt exempel då en snubbe cashade in 6,000 för en carola tolva som man idag korkar upp skumpan om man får en hundring för.
    T-shirten (som f.ö. syns på min avatar) kostade ny 200kr eller kanske to.m. 300kr och finns i knappt 300 ex (tror dom gjorde 100 ex i varje storlek, S/M/L totalt).

    En vanlig kent merch t-shirt kostar 250kr nu... så nog borde man få mer än "några hundralappar"? Min gissning är att rätt samlare skulle kunna betala iaf 800-1000kr i bra skick.

    Min har jag dock använt varje konsert sen 2006 nu, så min är sliten Lite värdeminskning säkert, men den är ju till för att bäras..
    Vaknar staden långsamt och jag är full igen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •