Nu är jag så grymt peppad på det här att jag bara var tvungen att skapa en tråd om det.![]()
Nu är jag så grymt peppad på det här att jag bara var tvungen att skapa en tråd om det.![]()
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
Bra där! Jag är också sjuuuuuuuuuuuuukt peppad![]()
Jag vet inte riktigt. Tror det redan är folk som köar. Jag kommer inte orka stå på konserten om jag köar för länge. Fast just nu känns det som jag kommer vara där en bra bit innan. Fast jag undrar om det är någon idé? Första raden är säkert redan "tagen".
det rår jag inte för...
Känner samma sak! Skulle man stå längs fram skulle man nog redan vara där! Blir nog bara några timmar innan jag är där, sen får jag väll hoppas på det bästa! Det är ju ändå inte så mycket folk som får plats så rätt nära kommer man ju förhoppningsvis ändå :P
På Trädgårdsföreningen 2010 köade jag bara från 4 och kom jätte långt fram ändå!
image-780255932.jpg
Haha introvert med noll distans. Tänk så olika vi uppfattar saker. Jag tycker precis tvärtom. Hoppas han blir omvänd i kväll då.![]()
det rår jag inte för...
Att köa eller inte köa det är frågan.
det rår jag inte för...
Första raden minsann. Intresset var tydligen inte större. Men jag är glad.![]()
det rår jag inte för...
Jag äger denna tråd. Hehe.
det rår jag inte för...
Hur var det då?![]()
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Det var bra men inte kentbra. Saknade lite magi faktiskt. Fast det är ju för jag vet hur det kan va. Fortfarande mycket bättre än nästan allt annat.![]()
det rår jag inte för...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Låtlista? Något kul?
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
Jaa! De får en ny chans då.Ursprungligen postat av -hulda-
det rår jag inte för...
Nej den var exakt samma som på de andra spelningarna, förutom Cirkus då.Ursprungligen postat av Kevlarjeans
det rår jag inte för...